Новини
Още
Търси
Начало
Новини
Тест драйв
Електромобили
Технологии
Студени досиета
Любопитно
Мотори
Други
Съвети
Оливер Ципсе
Други
BMW: ток, дизел и водород за мобилността на бъдещето
Германският производител говори за това как подготвя стратегията си до 2035 г.
Всички за един, един за всички: дружно срещу ЕС
Мечтата на Германия за 15 млн. електромобила избледнява
Големите немски марки искат връзки с Китай, масовите производители – рестрикции
Босът на BMW отново”насоли” политиците за решението им да забранят ДВГ
BMW: Прекалено рано е да отписваме ДВГ
BMW Neue Klasse с шест нови модела до 2027 г.
Под покривало: новата BMW 5-Series излиза като EV и хибрид
BMW обещава да е еталон за пробег, скорост на зареждане и цени с Neue Klasse
Шефът на BMW отрече големите дисплеи
BMW ни пренася в бъдещето с i Vision Dee
BMW: Няма да изоставим по-евтините си модели
Шефът на BMW казва, че почти всички харесват дизайна на XM
Босът на BMW към политиците: Не превръщайте колите в лукс
Водородният, не електрическият автомобил, ще е „най-модерният за шофиране”
Шефът на BMW призова политиците да не се фокусират само върху е-колите
BMW започва да прави водородни системи за iX5
Производителите алармират: поръчките за нови коли намаляват
Производителите недоволстват от решението на ЕП за вредните емисии
Следващото поколение е-коли на BMW ще са толкова печеливши, колкото са колите с ДВГ
BMW смени стратегията за ключовата Neue Klasse
Шефът на BMW предупреди за опасностите от изцяло електрическа стратегия
Криза за чипове? BMW Group отбелязва най-голямата печалба в историята си, а тя е 106-годишна
Шефът на BMW предупреди, че рязкото изоставяне на ДВГ е опасно
Шефът на BMW не смята, че Tesla е луксозна марка
Шефът на BMW: Tesla може да загуби лидерството си
Всяко пето BMW ще е електрическо през 2023 г.