Новини
Още
Търси
Начало
Новини
Тест драйв
Електромобили
Отговорни на пътя
Технологии
Студени досиета
Любопитно
Мотори
Други
Съвети
Електромобили
Hyundai счупи рекорда за пробег с водороден автомобил
Китай заменя субсидиите с квоти за е-коли
GM и LG Chem правят мегазавод за батерии с капацитет 30GWh
E-Mobility Index: Китай води, Германия наваксва
Цените на батериите са паднали с 87% спрямо 2010 г.
Полша въвежда високи субсидии за евтини електромобили
Audi налива 12 млрд. евро за електрификация до 2024 г.
ЕК вдига мерника на плъг-ин хибридите
Volkswagen ще инвестира над 4 млрд. евро в Китай пред 2020 г.
Е-колите „изяждат“ 9500 работни места в Audi
Представиха първия електрически Lexus
Стратегията за успех на Hyundai: водород и ток за 35 млрд. евро
Електрическата офанзива на Audi продължава с e-tron Sportback
BMW i4 ще е по-мощно от М3 и ще изминава до 600 км
Впечатляващи параметри за електрическия Ford Mustang Mach-E
Това е най-мощният сериен автомобил в света. И е електрически
Нови електрически пикап и влекач срещу Tesla
Германия ускорява електрификацията с по-големи субсидии
Задава се поредният електромобил от Volkswagen
Той е аеродинамичният рекордьор, има 5 кв. м соларни панели на покрива
Renault пуска бюджетен е-кросоувър в Европа
Брюксел забранява дизеловите и бензиновите коли
И Hyundai се включва в партито на ток с 16 модела
Залогът на VW от $50 млрд. на електромобилите
Honda ускорява плановете за електрификация
Електромобилите са почти двойно по-скъпи от конвенционалните модели
SUV са повишили драстично консумацията на петрол и емисиите парникови газове
Първото електрическо Volvo идва с 408 к.с. и 400 км пробег
Френски шик на ток: тестваме електрическото Renault Zoe
Това е български електромобил. Параметрите му са впечатляващи
Volvo оставя ДВГ на Geely, концентрира се върху е-колите
Audi ще лансира 20 електромобила в следващите 6 години
Дания призовава ЕС да забрани дизеловите и бензиновите коли от 2030 г.
Великобритания обмисля отказ от ДВГ след 15 години
Търсенето на употребявани електромобили е много ниско
Кой печели от електромобилите
Daimler спира развитието на ДВГ, за да се концентрира върху е-колите
Е-колите са бъдещето в Европа, сега и клиентите трябва да го разберат
75 млрд. евро за трансформация на немския транспорт
56