Volkswagen ще удвои продажбата на е-коли в Европа

Пламен Георгиев,
Volkswagen ID4

Volkswagen

Volkswagen ID.4

Volkswagen планира поредното ускорение на своята електрическа кампания в глобален мащаб – в периода до 2030 г. марката ще увеличи пазарния си дял в продажбите на изцяло електрически автомобили в Европа до над 70% - това е двукратно увеличение в сравнение с предишната планирана цел в размер на 35%. На пазарите в САЩ и Китай марката се насочва към постигане на пазарен дял на EV от над 50% в същия период.

За да постигне изпълнение на планираните цели, Volkswagen възнамерява да представя ежегодно поне по един нов BEV (електромобил, задвижван изцяло с акумулаторни батерии) модел. Разполагащият със система за двойно предаване ID.4 GTX ще дебютира на пазара през първото полугодие на 2021 г., следван от спортния ID.5 през втората половина на същата година. Седемместният електрически SUV модел ID.6 X/Cross за китайския пазар ще бъде пуснат на пазара през есента. Плановете за лансиране на нов електрически модел за пазарния сегмент под ID.3 с базова цена от 20 000 евро се ускоряват с две години до 2025 г.

Volkswagen планира истински народни електромобили

Успоредно с това ще върви развитие и усъвършенстване на двигателите с вътрешно горене. Всички основни модели, включително Golf, Tiguan, Passat, Tayron и T-ROC, ще получат наследници. Ралф Брандщетер посочва: „Двигателите с вътрешно горене ще продължат да бъдат необходими, но те трябва да станат максимално ефективни. Затова следващото поколение на нашите основни продукти – без изключение световни модели, ще бъде оборудвано с последно поколение plug-in хибридна технология за задвижване с автономен пробег на електричество до 100 километра."

VW ID.6 идва през 2023 г. със 700 км на ток

Volkswagen ускорява трансформацията си в софтуерно ориентиран доставчик на мобилност. С плана Accelerate ще се решат и други големи предизвикателства на бъдещето – софтуерната интеграция в автомобилите и подобряването на потребителското преживяване в дигиталното пространство. В тази връзка в рамките на компанията е учредено динамичното проектно звено ID. Digital, което ще разработва и осигурява онлайн “over-the-air” актуализации на софтуера на всеки 12 седмици със старт през лятото на 2021 г.

Клиентите на марката ще могат за първи път да изпитат на живо в автомобил всички бъдещи планове на Volkswagen през 2026 г. Trinity ще даде възможност за автоматизирано шофиране на ниво Level 2+ от самото начало и ще позволи достигане на Level 4 в бъдеще.

Поставяйки началото с премиерата на Trinity през 2026 г., марката Volkswagen ще поеме лидерската позиция в Volkswagen Group, изграждайки структурата от невронни връзки на изцяло свързаната в обща комуникационна мрежа продуктова гама, по която превозните средства непрекъснато ще обменят данни помежду си.

Bayon е базовият модел в SUV-гамата на Hyundai

Да губиш по 100 000 клиенти заради ниско качество

Класираха автомобилите с най-дълга служба

Източник на статията: Vesti.bg

електромобили Accelerate Volkswagen