Новини
Още
Търси
Начало
Новини
Тест драйв
Електромобили
Технологии
Студени досиета
Любопитно
Мотори
Други
Съвети
Лука де Мео
Други
Лука де Мео: „Renault няма да изключи връщане в Русия“
Това обаче не е приоритет в момента, приоритет е разширяване на моделната гама
Dacia разработва EV за 18 000 евро за Европа
Слуховете за сливането на Stellantis и Renault са „чиста спекулация“
Компаниите са изправени пред угрозата от десетки милиарди евро глоби
Шефът на Renault към Европа: подкрепете авто индустрията, насочете внимание към е-горивата и водорода
Лука де Мео индиректно потвърди за обединен фронт с VW и Stellantis срещу китайците
Битката на Европа срещу китайската инвазия ще е дълга, тежка и без ясен изход
Европейските марки трябва да намалят разходите, за да устоят на китайската „инвазия”
Босът на Renault: Вече никой не влага пари в ДВГ, всичко отива за електромобили
Dacia иска да привлича по-богати западняци
Renault и Nissan вече работят по пет нови проекта
Защо Renault не е готов за директни продажби
Dacia e самородното злато на Renault
Renault създаде Ampere, заедно с Google ще прави умни коли
Renault оценява на 10 милиарда евро бизнеса си с електромобили
Шефът на Renault се съмнява в паритета между цените на ДВГ и EV
Франция вдига субсидията за EV за хора с по-ниски доходи
Renault 4Ever Trophy e за екстремни емоции в свободното време
Renault показа силуета на първия си автомобил с Geely
Nissan иска да инвестира стотици милиони в EV бизнеса на Renault
Renault Megane E-Tech е най-популярният електромобил във Франция
Шефът на Renault: прекалено ранното преминаване към е-коли може да навреди
Renault прехвърля дела си в АвтоВАЗ за 1 рубла
Президентът на Франция: Решението за Русия си е на Renault
Renault изцяло отделя EV бизнеса си
Renault върви към изцяло електрическа гама