Renault 4Ever Trophy e за екстремни емоции в свободното време

Това е наследникът на легендарния 4L, очаква се да излезе на пазара през 2025 г.

,
Renault 4EVER Trophy

, CarMarket.bg

Renault 4Ever Trophy на щанда на марката. Вляво е Лука де Мео.

П реди дни имахме само силует, а вече и реална концепция - Renault 4Ever Trophy. От него ще произлезе наследникът на една икона за френската марка - 4 (или 4L).

Очаква се да излезе на пазара през 2025 г., а дизайнът на серийния модел няма да се различава значително, обяви на представянето на откритото днес автомобилно изложение в Париж босът на компанията Лука де Мео.

Това предаде пратеникът на CarMarket.bg на събитието във френската столица Пламен Георгиев.

Колкото до дизайна - приветстваме идеята бъдещият нов компактен кросоувър да изглежда като прототипа.

CarMarket.bg

4Ever Trophy е вторият емблематичен модел, който получава електрическо прераждане, след Renault 5 Prototype, представен с плана Renaulution. Така Renault се възползва от славното си минало, за да електрифицира по-добре бъдещето си.

Концепцията е със следните размери: 4160 мм дължина, 1950 мм широчина, 1900 мм височина, 2570 мм междуосие. Предните и задни гуми са 255/55R19.

Ретро стилът се вписва хармонично в останалите съвременни линии, личат големи извивки и авангардната хоризонтална решетка.

Renault

Фаровете включват Matrix LED светлини. Те придават на автомобила силна идентичност. Задните светлини са с форма на капсула, макар и обновени, също са много разпознаваеми и с ясно намигване към емблематичния 4L.

Renault не посочва технически характеристики, не се споменава нищо за батерия, мощност и т.н.

Със своя вид на бъги, 4Ever Trophy излъчва състезателен дух. Предният капак има голям отвор за въздух, оптимизиращ работата на радиатора, разположен в централната част на бронята. Предният надвес е значително скъсен за подобрен просвет.

Renault

С резервна гума, разположена на карбоновия покрив, лопата и дъски за преминаване през пясък, поставени в горната част на задната врата, автомобилът е готов да се справи с всяка ситуация.

Обширните защитни панели на каросерията в долната част са направени с 20-сантиметров луфт около калниците. Джантите са 19-инчови. Долната част е подсилена, за да осигури по-голяма защита на батерията, разположена в средата на шасито.

Всяко колело на 4Ever Trophy има видим компресор, който позволява лесно регулиране на налягането в гумите от водача, за да се адаптира към естеството на терена.

Renault

И също като своя предшественик, електрическият модел ще може да се използва и в града, по магистрала, навсякъде - поне така е замислен.

Подобно на Renault 5, той ще бъде базиран на новата платформа CMF-BEV за електрически автомобили от B сегмента. Платформата ще гарантира най-доброто сечение по отношение на пробег, акустика и поведение на пътя, без да прави компромис с дизайна.

Пазарното позициониране на бъдещите Renault 5 и Renault 4 ще бъде подобно на това на Clio и Captur. Изложените на щанда на “Режията” 4Ever Trophy и Renault 5 Prototype въплъщават „новата вълна“ на Renault.

Подобно на своя предшественик, бъдещият сериен автомобил ще бъде произвеждан във Франция.

Renault Renault 4L Renault 4Ever Trophy Париж 2022 изложение Лука де Мео suv Renault 5 Diamant