Новини
Още
Търси
Начало
Новини
Тест драйв
Електромобили
Отговорни на пътя
Технологии
Студени досиета
Любопитно
Мотори
Други
Съвети
Stellantis
Други
Заради ниско търсене, Stellantis спира производството в 6 завода
Не случайно шефовете на т. нар. наследствени производители бият аларма от месеци
Stellantis показа нова батерия, обеща сериозни подобрения
Как Stellantis планира да се възстанови през 2026 г.
„Предстоят тежки решения“: Stellantis е на загуба от над 2 млрд. евро
Ах този лош, лош ЕС: Stellantis може да затвори заводи в Европа
Renault приема за мисия да спаси малките градски коли
Stellantis вади Alfa Romeo и Maserati на тезгяха?
Stellantis предлага до $72 000 за доброволно напускане
RAM връща на конвейра V8 и суперпикапа TRX
Карлос Тавареш направи абсурдни пари като CEO на Stellantis
„Кафявият“ терорист Poop Bandit сее хаос в завод на Stellantis
Stellantis: нова технология ще намали драстично цената на батериите
Производството на коли в Италия се срина до нивата от 1956 г.
Тавареш с последен залп: Европейските политици вкараха бранша в задънена улица
Босът на Stellantis Карлос Тавареш обяви, че напуска компанията незабавно
Още един гигант с проблеми: Stellantis призна, че работи под потенциала си
Крахът на най-големия автомобилен завод в Италия
Бъдещето на „кървящите“ марки под шапката на Stellantis изглежда все по-несигурно
Слуховете за сливането на Stellantis и Renault са „чиста спекулация“
Красотата не е достатъчна, никой не купува Alfa Romeo в САЩ
Китайската Leapmotor стъпва в Европа с конкурентни като цени EV
Повече от страх: Според Stellantis индустрията е в режим на оцеляване
Летящи таксита ще полетят още преди Игрите в L.A. през 2028
Първият евтин електромобил на Stellantis се бави
Stellantis: Нямаме намерение да продаваме Maserati или да го сливаме с други
Ще има сеч в Stellantis, губещите марки може да бъдат закрити
Stellantis започна да прави електрически коли в Сърбия
Италия привлича китайски инвестиции по нетрадиционен начин
Stellantis наема инженери от Бразилия и Индия за по $50 000, същите в Европа излизат $150 000
Два китайски „убиеца“ на Dacia се готвят да стъпят на пазара в Европа
Stellantis превъртя играта: може да слага ДВГ-та в електромобили
Тавареш заплаши Италия, че ще затваря заводи, ако правителството приюти китайски марки
Босът на Stellantis е заработил 36,5 млн. евро през 2023 г.
Stellantis обмисля да произвежда китайски EV-та в Италия
Според шефа на Stellantis агресивното ускорение на електричките е в полза на безопасността
Stellantis обвини Италия, че излага на риск Fiat
По-бързо от презареждане: Станции на Stellantis ще сменят цялата батерия за 5 мин.
Stellantis е готова да смени стратегията си, ако държавите размислят за електромобилите
Stellantis планира още много бензинови модели въпреки електрификацията
Stellantis ще направи „около” 7 е-модела на платформата на e-C3
1