Новини
Още
Търси
Начало
Новини
Тест драйв
Електромобили
Отговорни на пътя
Технологии
Студени досиета
Любопитно
Мотори
Други
Съвети
Stellantis
Други
Stellantis се връща към ДВГ с 4-цилиндров агрегат с 324 к.с.
Той е по-мощен от V6 модела, който ще замени
Бившият шеф смята, че Stellantis може ще се разпадне
Заради ниско търсене, Stellantis спира производството в 6 завода
Stellantis показа нова батерия, обеща сериозни подобрения
Как Stellantis планира да се възстанови през 2026 г.
„Предстоят тежки решения“: Stellantis е на загуба от над 2 млрд. евро
Ах този лош, лош ЕС: Stellantis може да затвори заводи в Европа
Renault приема за мисия да спаси малките градски коли
Stellantis вади Alfa Romeo и Maserati на тезгяха?
Stellantis предлага до $72 000 за доброволно напускане
RAM връща на конвейра V8 и суперпикапа TRX
Карлос Тавареш направи абсурдни пари като CEO на Stellantis
„Кафявият“ терорист Poop Bandit сее хаос в завод на Stellantis
Stellantis: нова технология ще намали драстично цената на батериите
Производството на коли в Италия се срина до нивата от 1956 г.
Тавареш с последен залп: Европейските политици вкараха бранша в задънена улица
Босът на Stellantis Карлос Тавареш обяви, че напуска компанията незабавно
Още един гигант с проблеми: Stellantis призна, че работи под потенциала си
Крахът на най-големия автомобилен завод в Италия
Бъдещето на „кървящите“ марки под шапката на Stellantis изглежда все по-несигурно
Слуховете за сливането на Stellantis и Renault са „чиста спекулация“
Красотата не е достатъчна, никой не купува Alfa Romeo в САЩ
Китайската Leapmotor стъпва в Европа с конкурентни като цени EV
Повече от страх: Според Stellantis индустрията е в режим на оцеляване
Летящи таксита ще полетят още преди Игрите в L.A. през 2028
Първият евтин електромобил на Stellantis се бави
Stellantis: Нямаме намерение да продаваме Maserati или да го сливаме с други
Ще има сеч в Stellantis, губещите марки може да бъдат закрити
Stellantis започна да прави електрически коли в Сърбия
Италия привлича китайски инвестиции по нетрадиционен начин
Stellantis наема инженери от Бразилия и Индия за по $50 000, същите в Европа излизат $150 000
Два китайски „убиеца“ на Dacia се готвят да стъпят на пазара в Европа
Stellantis превъртя играта: може да слага ДВГ-та в електромобили
Тавареш заплаши Италия, че ще затваря заводи, ако правителството приюти китайски марки
Босът на Stellantis е заработил 36,5 млн. евро през 2023 г.
Stellantis обмисля да произвежда китайски EV-та в Италия
Според шефа на Stellantis агресивното ускорение на електричките е в полза на безопасността
Stellantis обвини Италия, че излага на риск Fiat
По-бързо от презареждане: Станции на Stellantis ще сменят цялата батерия за 5 мин.
Stellantis е готова да смени стратегията си, ако държавите размислят за електромобилите
1