RAM връща на конвейра V8 и суперпикапа TRX

Новият шеф на RAM може да обърне стратегията на марката на 180 градуса

Ram 1500 TRX 62L Supercharged V8 Final Edition

, Stellantis

Ram 1500 TRX 6.2L Supercharged V8 Final Edition

М инаха няколко месеца от новината, че RAM ще се откаже от V8, за да дойде нов шеф в компания и вече да говорим за коренно различно мнение по въпроса. В интернет беше разпространен скрийншот, на който се вижда продуктов план от закрита дилърска конференция. Ако информацията се потвърди, то пикапите RAM отново ще се предлагат с двигатели V8 Hemi: както 5,7-литровите, така и 6,4-литровите атмосферни двигатели ще бъдат върнати в гамата. Разработва се и по-мощен суперпикап RAM TRX, а гамата от дизелови модификации също може да бъде разширена!

В имейла се казва, че обикновеният RAM 1500 отново ще се предлага с 5,7-литров V8 Hemi, а 6,4-литрова версия с по-висок въртящ момент ще бъде налична за офроуд версиите. По-мощен ще стане и TRX, който преди пенсионирането си развиваше 712 к.с. и 880 Нм, а под капака си имаше 6,2-литров компресорен V8.

Тежкият пикап RAM 2500 Power Wagon ще се предлага с модернизиран 6,7-литров турбодизел Cummins (436 к.с. и 1456 Нм). Сега единственият възможен вариант е бензиновият V8 Hemi 6.4 (411 к.с. и 581 Нм), въпреки че конкурентите идват с различни агрегати. Всички горепосочени иновации трябва да се появят през 2025 г.

Връщането на пикапите V8 към RAM не е официално потвърдено, въпреки че новият шеф на марката Тимати Кунискис разкритикува липсата на избор на силов агрегат.

Източник на статията: motor.ru

Stellantis V8 двигатели Ram 1500 TRX 6.2L Supercharged V8 Final Edition