Stellantis е в доста сериозна ситуация, която доведе до това, че вече се говори, че концернът може би няма да удължи договора на шефа си Карлос Тавареш и дори търси наследник. Причината е, че докато португалецът се занимаваше с европейския бизнес и марки, пострада бизнесът в САЩ. Пострада дотолкова, че дилърите не успяват да продадат наличностите, а спадът при всички марки на щатския пазар е сериозен, цели 16% през първата половина на годината.
Спадът на продажбите при американските марки е най-голям за Ram – 26%, Dodge е с -16%, Jeep е с -9%, а Chrusler с -8%. Обвиненията и оправданията за този спад са много и различни. Интерес в анализа на CarEdge представлява Alfa Romeo. Марката, която прави едни от най-красивите автомобили, е далеч от това да ги продава в САЩ. Giulia е най-бавно продаваната кола зад Океана, като за продажбата й са необходими... 617 дни. На трето място е Stelvio, който се пласира за 456 дни, следван от Fiat 500e, на който са необходими 454 дни, за да си намери нов собственик.
В тази доста непрестижна десетка фигурират имената още на Jeep Renegade на осма позиция, който се нуждае от 332 дни за продажба, след него е Jeep Grand Wagoneer L с 327 дни, а Dodge Hornet с 323 дни.