Вдъхновен от Ф1, изпълнен в Афалтербах: новият GLC идва с до 670 к.с.

Моделите GLC 43 и GLC 63 S E Performance дават нужния тласък за продажбите под формата на много конски сили от хибридно задвижване

Mercedes AMG GLC63 S E Performance

Mercedes-AMG

Н а час по лъжичка, маркетолозите разчитат на тази тактика, за да поддържат интереса към продуктите. След като наскоро Mercedes показа GLC и GLC Coupe, сега е ред на AMG да демонстрира своите творения по темата.

GLC43 остава базовото AMG в семейството, разчитащо на 2,0-литров турбо двигател с вграден стартер-генератор с 14 к.с. за допълнително подпомагане на мотора в ниския оборотен диапазон. Моделът е с 421 к.с. максимална мощност.

Мекият хибрид работи с 9-степенна трансмисия и 4Matic задвижване на четирите колела. Подобно на други AMG модели, така наречената Speedshift MCT скоростна кутия разчита на мокър съединител, заменящ преобразователя на въртящ момент, като така се гарантира по-плавна работа в ниския скоростен диапазон и по-отзивчив дросел при пълно натоварване. Нещо повече, GLC 43 е и със завиващи задни колела и стандартно въздушно окачване с адаптивни амортисьори, част от AMG Ride Control.

Mercedes-AMG

Атракцията в гамата обаче е GLC63 S E Performance, но не се заблуждавайте, и тук няма V8. Отново двигателят е 2,0-литров с четири цилиндъра, но работещ с монтиран на задната ос електромотор. Бензиновият двигател е с мощност 476 к.с., достатъчни за приза най-мощен 4-цилиндров двигател в света. А сумарната мощност на ДВГ-то и електромотора (201 к.с.) скача до 670 к.с. и 1020 Нм.

Тези параметри гарантират на GLC63 S E Performance ускорение от 0 до 100 км/ч за 3,4 секунди. Максималната скорост е електронно ограничена до 275 км/ч. И тук, подобно на GLC43, AMG 63 разчита на 9-степенната MCT трансмисия и задвижване на четирите колела. Но системата 4Matic+ тук е напълно променлива, което означава, че може да изпраща до 100% от наличната мощност към задните колела.

Mercedes-AMG

Визуалните промени между двата модела и стандартните оригинали са очевидни. Най-голямата отличителна черта е уникалната радиаторна решетка с вертикални ламели, картината се допълва от по-големите въздухозаборници и повечето хромирани акценти. Отзад GLC 43 е с обли ауспуси, докато GLC 63 с трапецовидни.

Mercedes-AMG

Интериорът също е доста ъпгрейднат, опция е кожената Nappa тапицерия с бродирани лога AMG на предните подглавници. Като опция се предлагат и седалки Performance.

Първи в продажба (по-късно тази година) ще влезе Mercedes-AMG GLC 43, след това, в традиционния на час по лъжичка стил, в продажба ще влезе и Mercedes-AMG GLC 63 S E Performance.

Mercedes-AMG GLC63 S E Performance Mercedes-Benz GLC Mercedes-AMG