П ървият проект на TWR Performance – компания, основана от сина на известния тим шеф на отбор от Ф1 и пилот преди това Том Уокиншоу – ни показва нов прочит на 50-годишното британско купе. То идва с карбоново купе, V12 с механичен компресор и механична скоростна кутия. Носи името Supercat.
Дизайнът напомня на състезателните автомобили за издръжливост от 80-те години, той е дело на Кхизил Салиим и известния с любовта си към Porsche Магнус Валкер. Следата на модела е съществено раздута спрямо оригиналния автомобил, като под раздутите колесни арки виждаме аеро капаци на джантите.
Отпред впечатление прави масивният сплитер и двете двойки LED фарове, които са характерен елемент в дизайна на XJS. Но подобно на всеки друг панел по Supercat, изработен от карбон, тези елементи имат нов дизайнерски прочит. Отзад стоповете са нова интерпретация на светлините от предишни модели на TWR, докато спойлерът е препратка към Jaguar XJR-9, с който марката спечели „24 часа на Льо Ман“ преди години.
Под масивно нарязания с въздухоотвори преден капак е монтиран двигател V12 със суперчарджър, който ще генерира над 600 к.с. Това е доста сериозно подобрение спрямо оригиналния XJS, който предлагаше 333 к.с. в най-мощното си изпълнение XJR-S от 1988-а. Същият разчита на 3-степенен „автомат“, докато Supercat на 6-степенна ръчна скоростна кутия.
Плановете на TWR Performance са да направи само 88 броя от Supercat – на цена от 225 000 британски лири, като отпразнува по този начин победата на TWR в Льо Ман през 1988 г.
Автомобилът е разработван в продължение на повече от две години от инженери, работели преди за McLaren, Ferrari и Porsche, както и такива, работили за Ф1 отборите на Williams, Mercedes и Renault.