“Марсианецът” на Марк Филип Гембала е всъдеход със 750 к.с.

Тиражът от 40 броя за минимум 495 000 евро на кола вече е изчерпан

,
Marc Philipp Gemballa Marsien

Marc Philipp Gemballa

М арк Филип Гембала обяви няколко вълнуващи новини. Най-голямата е, че показа Marsien - автомобил с максимална мощност от 750 к.с., базиран на последния Porsche 911 Turbo S и вдъхновен от радикалния Porsche 959.

Последният шашкаше света през 80-те години на ралито “Париж - Дакар”.

“Марсианецът” е продал 10-те си екземпляра още “на зелено” - много преди да бъде показан. Компанията на сина на Уве Гембала решила да направи още 30 и сега преговаря за последните бройки от тях.

Цената на един екземпляр стартира от 495 000 евро. Не залагайте много на тази цена обаче - след такси и с екстри тя отива в порядъка на 712 хил. евро.

 Марк Филип Гембала със своето творение.

Marc Philipp Gemballa

Марк Филип Гембала със своето творение.

Продължаваме с новините - автомобилът е хомологиран за Европа, Близкия изток и САЩ. Явно и въпросните 40 щастливци са от тези пазари.

А както знаете, създадената преди няколко години фирма “Марк Филип Гембала” (Marc Philipp Gemballa) не бива да се бърка с Gemballa, прочутата тунинг компания, занимаваща се с автомобили на Porsche.

Marsien беше познат като Project Sandbox. Името е ясно откъде идва, а автомобилът е направен в Обединените Арабски Емирства, като пясъците там явно са му добре познати.

Marc Philipp Gemballa

Той има 6-цилиндров двигател с вече споменатите 750 к.с., благодарение на които от място до 100 км/ч ускорява за 2,6 сек. И сега, внимание, по отношение на посочената по-горе разлика в цената - клиентите моге да си поръчат (някои вече са го направили) максимална мощност от 830 к.с.

Това става чрез доработване на двигателя и с добавката на турбочарджъри. А, поне според Гембала-младши, автомобирът покрива регулациите за Eвро 6.

При всички положения предаването е двойно.

Marc Philipp Gemballa

Разбира се, не само двигателят е важен. За пясъчни забавления от огромно значение е и окачването, преработено основно от специалистите от KW Automotive. Поставени са двойни носачи отпред, а също така бутални амортисьори, които разполагат и с технологията за активен контрол.

Самите амортисьори реагират за 20 милисекунди при промяна на пътните условия. Това важи и за зимата. Клиренсът може да се променя - от 120 мм по нормален път, до 250 мм за офроуд.

Джантите са специални, както и гумите Michelin. А ако горното ви се струва недостатъчно, можете да си поръчате окачване Reiger.

Каросерията е от карбон и е направена от германски производител, работещ с отбори от Формула 1. Изпускателната система е от титан.

В интериора кожата е Алкантара, а карбонът не е щаден и там. И, разбира се, могат да се поръчат един куп екстри и за салона.

Marc Philipp Gemballa

Marc Philipp Gemballa Gemballa Марк Филип Гембала Porsche Panamera 4S E-Hybrid Porsche 911 Turbo S