Porsche 911 е икона, която е една от най-устойчивите и любими твърди за тунинг ателиетата по цял свят. Сета по темата Turbo S твори Manhart, които са се прицелили първо към редовия 3,8-литров „шестак”.
Инженерите са го оборудвали с нови турбини, както и с нов междинен охладител. Промените не спират с това, тъй като моделът е оборудван с нова стоманена изпускателна система и ремаптнат контролен блок.
Благодарение на тези модификации, мощността е скочила от 650 к.с. и 800 Нм на 833 к.с. и 965 Нм. Това са цели 183 к.с. и 165 Нм повече, което е наложило 8-степенната PDK трансмисия също да бъде пипната, за да се справя с допълнителния въртящ момент.
За съжаление Manhart не казва как са се отразили тези доработки на спринтьорските качества на TR 800, затова само ще отбележим, че заводското 911 Turbo S ускорява до 100 км/ч за 2,7 секунди, а максималната му скорост 330 км/ч.
За по-спортното излъчване на TR 800 се грижи карбоновият пакет от TopCar, който включва преден лип спойлер, по-големи въздухозаборници, капаци на страничните огледала, спортен дифузьор и масивен заден спойлер.
За още по-спортна стойка се грижат амортисьорите от H&R, които снижават машина с приблизително 30 мм към пътя. Предните и задните колела са с размер 21 и 22 цола съответно, като на тях са монтирани гуми 55/30ZR21 и 335/25ZR22.