Aston Martin DBX е получил нов интериор и някои други леки промени. С промените спортният SUV влиза в тона на другите модели на марката, като в същото време от гамата отпада базовият DBX.
Вдъхновение за интериора на DBX707 са дали DB12 и Vantage. Хоризонтална дизайнерска линия разделя таблото, като така инфотейнмънт системата е отделена от приборното табло и централната конзола. За разлика от други луксозни модели, DBX запазва физическите бутони, при това в голям обем, с които се контролира системата HVAC, твърдостта на волана, настройките на окачването, режимите на задвижване и други.
Зад новия волан е позициониран 12,3-инчово приборно табло. По средата е разположен 10,25-инчов екран с новия инфотейнмънт софтуер на Aston. Стандартно оборудване е аудио системата с 14 високоговорителя с мощност 800 вата, макар клиентите да могат да ъпгрейднат до 23 говорителя и 1600 вата от Bowers & Wilkins. Когато е в изобилие, но този цвят... Прилича на някакъв нескопосан тунинг, прекалено е натрапчив.
Иначе екстериорът остава почти непроменен, но има и някои промени. DBX вече има дръжки на вратите, които изкачат навън при отключване на автомобила, както и нови странични огледала.
Aston разширява цветовата палитра с пет нови цвята: Epsilon Black, Helios Yellow, Sprint Green, Malachite Green и Aura Green. Podium Green също ще се предлага, след като преди бе запазен само за DBX707 ARM23 Edition.
Задвижването продължава да идва от битурбо 4,0-литров V8, чиято мощност от 707 к.с. и 903 Нм остава непроменена. Девестпепенната автоматична трансмисия с мокър съединител пренася мощността към четирите колела, като към задните може да отидат до 100% от въртящия момент. В същото време, електронните амортисьори и въздушното окачване са с ново калибриране с цел подобряване на управляемостта.
Стандартните чанти са с размер 22 инча, докато като опция се предлагат и 23-цолови.