Новини
Още
Търси
Начало
Новини
Тест драйв
Електромобили
Отговорни на пътя
Технологии
Студени досиета
Любопитно
Мотори
Други
Съвети
ДВГ
Други
BMW и Toyota бяха прави: 100% EV е грешка
Тяхната стратегия да запазят ДВГ започва да се изплаща
Този малък двигател може да спаси ДВГ
Електрическите планове на Porsche излязоха криви
BMW: “Двигателят с вътрешно горене никога няма да изчезне. Никога“
Станаха ли колите твърде мощни? Ето какво казват някои от най-големите имена в бранша
BMW алармира: Забраната на колите с ДВГ „може да убие индустрия“
Mercedes е на път да използва ДВГ на BMW
Наистина ли хибридите са с по-голям риск от пожар спрямо EV и ДВГ
Toyota вижда голямо бъдеще в бензиновия ДВГ и ще го ползва за всичко
САЩ прекратиха своя EV преход, ще ги последват ли останалите държави
Ефектът „Тръмп“: Dodge обяви завръщането на V8 и ДВГ с пълна сила
ДВГ за всички: САЩ са на път да премахнат повечето регулации за вредни емисии
BMW: Ще запазим мощните ДВГ и в ерата на строгите регулации
BMW: забраната за продажба на ДВГ няма да се реализира в сегашния вид
Audi: Хората няма да позволят на политиците да им казват какви коли да карат
Hyundai също ще продължи да прави спортни модели с ДВГ
BMW: ДВГ е нашата основа и EV бъдещето е финансирано от него
Toyota за новия 4-цилиндров двигател: „600 к.с. са лесно постижими“
Mercedes-AMG се отказва от 4-цилиндровия ДВГ и го заменя с нещо по-голямо
Mercedes „коригира курса“, за да удължи живота на ДВГ още повече
ВАС окончателно обяви екостикерите за ГТП за незаконни
Audi обърна плочата: ще прави коли с ДВГ още (поне) 10 години
Ford смята, че интересът към ДВГ избледнява
Alpine: Двигателят с вътрешно горене не е враг
Kia обвинява регулациите за смъртта на автомобилите с ДВГ
Volkswagen ще монтира ДВГ на новата платформа за е-коли
Пълен обрат: Конгресът на САЩ отмени забраната на Калифорния за ДВГ
Очаквано: Volkswagen и Audi удължават живота на ДВГ
BMW ще запази своите ДВГ живи, включително „шестаците“ и V-осмаците
Споко, ДВГ ще остане (май) в продажба и след 2035 г.
Няма изненада, Alfa Romeo остава ДВГ-то в гамата си
Mercedes: Дизелът все още има бъдеще
EV поевтиняват, а ДВГ поскъпват заради новите правила на ЕС
Политици и производители започват нова офанзива срещу забраната на ДВГ в Европа
Забраната на ДВГ от 2035 г. е неизбежна, но се очертава компромис
През 2024 г. електричките стават по-надеждни, но все още изостават от ДВГ
Mazda разработва нов ДВГ двигател
Porsche премисли, иска да монтира хибридно задвижване в 100% електрически модели
Щом това искат хората... Alfa Romeo остава с ДВГ
Mercedes ще развива „безкомпромисно“ ДВГ и EV колкото е необходимо
1