Новини
Още
Търси
Начало
Новини
Тест драйв
Електромобили
Отговорни на пътя
Технологии
Студени досиета
Любопитно
Мотори
Други
Съвети
китайски автомобили
Митата пренасят производство от Китай в Европа
Българският вносител на GWM преговаря да продава Tank 300 у нас
Големите Tank-ове на GWM ще разчитат на новия битурбо V8
Как Китай завря западните производители в ъгъла за няколко години
Скромността явно не краси бранда: Denza смята, че е 10 пъти по-добра от премиум конкурентите си
Как BYD се превърна от обект на шеги в глобална сила
Omoda 9 идва в Европа, за да стъжни живота на BMW X3 и колегите му
Китайската Changan атакува Европа с 8 EV-та до 2027 г.
BYD вече струва повече от VW, Ford и GM взети заедно
Lynk&Co 08 е първият плъг-ин хибрид в Европа с пробег до 200 км
BYD към Tesla: Нашият общ враг е ДВГ-то
Поредната китайска марка стъпва на европейския пазар
Тестваме китайския електрически Lynk&Co 02
Китайски модел е сред най-безопасните коли на 2024-a, би Porsche Macan
Китайските производители са големият победител на CES 2025
Китайци се интересуват от нежеланите от VW заводи
Този китайски клонинг на класическия Defender струва 14 000 евро
Китайски хиперелектромобил ускорява до 100 за под 2 секунди
Високите мита за китайските EV влизат в сила, чака се отговорът
Great Wall превзе изложбената площ на Mercedes на салона в София
Ясни са цените на китайския плъг-ин хибрид Lynk & CO за България
Китайското чудовище M-Hero с 1088 к.с. стряска на салона в София
Lynk & Co 02 е първият EV на китайската марка за Европа
Китайски марки са като кукувици, „снасят“ в руските заводи, изоставени от Запада
Тарифите за китайски EV са „фатален сигнал за европейската индустрия“
BYD вади конкурент на Tesla Model Y за Европа
Мито или не, но китайците продължават с атаката, Changan стъпва в Европа
Китайската Leapmotor стъпва в Европа с конкурентни като цени EV
Как ще ги стигнем китайците? Denza предлага 952 к.с. за $50 000
Ford обяви китайските производители за екзистенциална заплаха
Китай е предупредил автомобилните марки да не инвестират в Европа
Китайските Geely и Lynk&Co стъпват официално на българския пазар
Китайската BYD изпревари Honda и Nissan по продажби
Стратегията на Chery в Китай: трима служители трябва да работят като за петима
Само 19 (1/7) от китайските EV марки ще са на печалба до 2030 г.
Проучване: Китайските компании са по-иновативни от германските. С голяма разлика
VW разширява партньорството си със SAIC, иска повече от китайския пазар
CNBC: Китайските марки ще заемат 1/3 от световния пазар до 2030 г.
230 млрд. причини светът да се бои от китайските електромобили
2