Новини
Още
Търси
Начало
Новини
Тест драйв
Електромобили
Отговорни на пътя
Технологии
Студени досиета
Любопитно
Мотори
Други
Съвети
китайски автомобили
Китайци се интересуват от нежеланите от VW заводи
Този китайски клонинг на класическия Defender струва 14 000 евро
Китайски хиперелектромобил ускорява до 100 за под 2 секунди
Високите мита за китайските EV влизат в сила, чака се отговорът
Great Wall превзе изложбената площ на Mercedes на салона в София
Ясни са цените на китайския плъг-ин хибрид Lynk & CO за България
Китайското чудовище M-Hero с 1088 к.с. стряска на салона в София
Lynk & Co 02 е първият EV на китайската марка за Европа
Китайски марки са като кукувици, „снасят“ в руските заводи, изоставени от Запада
Тарифите за китайски EV са „фатален сигнал за европейската индустрия“
BYD вади конкурент на Tesla Model Y за Европа
Мито или не, но китайците продължават с атаката, Changan стъпва в Европа
Китайската Leapmotor стъпва в Европа с конкурентни като цени EV
Как ще ги стигнем китайците? Denza предлага 952 к.с. за $50 000
Ford обяви китайските производители за екзистенциална заплаха
Китай е предупредил автомобилните марки да не инвестират в Европа
Китайските Geely и Lynk&Co стъпват официално на българския пазар
Китайската BYD изпревари Honda и Nissan по продажби
Стратегията на Chery в Китай: трима служители трябва да работят като за петима
Само 19 (1/7) от китайските EV марки ще са на печалба до 2030 г.
Проучване: Китайските компании са по-иновативни от германските. С голяма разлика
VW разширява партньорството си със SAIC, иска повече от китайския пазар
CNBC: Китайските марки ще заемат 1/3 от световния пазар до 2030 г.
230 млрд. причини светът да се бои от китайските електромобили
Xpeng показа „Made Of New AI“ със стартова цена под $14 000
Турция не се шегува, 40% мито за вносни китайски автомобили
Никой и нищо (като наказателни мита) не може да спре китайските марки
Как китайците планират да бият Tesla и наследствените марки в Европа
ЕС отлага гласуването на наказателни мита за китайските EV
Great Wall затваря централата си в Европа заради ниски продажби
Неизвестен „китаец” попиля Porsche 718 Boxster и BMW M4
Една на три коли в света е китайска, но Toyota си остава първа
Този китайски офроудър ще дойде в Европа с близо 700 „коня“
Два китайски „убиеца“ на Dacia се готвят да стъпят на пазара в Европа
Китайските марки ни „коледват“ с двойно по-високи цени
Hongqi показа конкурент на Mercedes-Maybach S-Class
MG показа хиперавтомобила EXE181: ускорява до 100 за 1,9 секунди
Тествахме китайския Geely Coolray, който ще се продава в България
Плановете за производство на китайските марки в Европа
2