Н овият Passat ще се предлага в общо осем варианта на задвижване в диапазона от 120 к.с. дo 272 к.с. Специално внимание е било обърнато на системата за plug-in хибридно задвижване на Passat GTE, която е значително подобрена и модернизирана. Така например, последното поколение разполага с акумулаторна батерия с 31 процента по-високо енергийно съдържание (13 кВтч), в резултат на което автономният пробег на електричество е увеличен до 56 километра (според WLTP). Седанът и комби версията (218 к.с. сумарна мощност) отсега изпълняват строгите изисквания на емисионния стандарт Euro 6d, който няма да бъде в сила за нови автомобили преди 2021 година.
За да позволят използването на изцяло електрическия режим E-MODE в градски условия в края на по-дълго пътуване, инженерите на Volkswagen са пренастроили изцяло режимите на работа на хибридната система, така че презареждането на батерията по време на път значително да се опрости. Вместо предишните пет режима на работа вече има само три: E-MODE (движение изцяло на електричество), GTE (динамично движение с пълна системна мощност), Hybrid (aвтоматично превключване между електромотора и двигателя TSI). Двата предишни режима Battery Hold (запазване на степента на зареждане на батерията) и Battery Charge (зареждане на батерията чрез TSI двигателя), при новия Passat GTE вече са интегрирани в режима Hybrid mode.
Ето го: законодателят VW Golf в своето осмо поколение
https://carmarket.bg/elektromobili/zalogyt-na-vw-ot-50-mlrd-na-elektromobilite-2574
В допълнение, гамата на модела включва още три модерни TSI двигателя с максимална мощност съответно 150 к.с., 190 к.с. и 272 к.с.. Новият високоефективен турбодизелов двигател 2.0 TDI Evo с максимална мощност 150 к.с. също отбелязва своята пазарна премиера в новия Passat.
Другите три дизелови двигатели на Passat развиват максимална мощност от съответно 120 к.с., 190 к.с. и 240 к.с. Всички TSI и TDI агрегати без изключение изпълняват изискванията на емисионния стандарт Euro 6d-TEMP, а в допълнение към това всеки нов Passat – без значение дали с бензинов или с дизелов двигател, е оборудван с филтър за твърди частици.
Освен богатата моторизация, новият Passat се предлага (опция) и в комбинация с модернизирана системата за адаптивно управление на окачването DCC (при някои варианти на двигателя тя е част от стандартното оборудване). Характеристиките на работата на новите амортисьори вече могат да се конфигурират безстепенно в много по-широк диапазон, паралелно с досега познатите режими “Comfort”, “Normal” и “Sport”. С помощта на плъзгач водачът може да направи прецизни индивидуални настройки в целия диапазон на DCC и накрая да ги запамети като персонален режим.
Volkswagen може да заобиколи Балканите и Турция