О тива си лятото, идва есента. Този рефрен от популярна българска песен нахлуваше в съзнанието тази седмица, в която автомобилните новини не бяха много и кой знае колко запомнящи се.
Но тези, които излязоха, намериха своето място и тепърва ще бъдат развивани - заради колите зад тях.
Голямата премиера безспорно бе на Mercedes-AMG C63 S E, излизащ с 2-литров, 4-цилиндров редови бензинов мотор, от който са извадени общо 680 к.с. максимална мощност и 1020 Нм максимален въртящ момент.
Отива си легендарният 6,2-литров V8, идва хибрид, подпомогнат от батерия, електромотор и електрическо турбо, взето от Формула 1. Това е хвърлена ръкавица към BMW M3 и то право в лицето.
Volkswagen отиде дори по-далеч с електрическата концептуална разработка Innovation Experience Vehicle (IEV) или още Gen.Travel. Той е ярка илюстрация за возило с автономно управление, при което оставяте всичко на технологиите, забравяте за шофирането и се отдавате на сън, четене, разговори и каквото там друго.
Renault вече даде заявка за вълнуващи премиери на изложението в Париж. Една от тях видяхме преди броени дни - като рендер засега - R5 TURBO 3E.
Оставаме на вълна Renault заради новия Mitsubishi ASX, който практически е Renault Captur, и се предлага с хибридни версии. Налице е ребрандиране - познат похват в бранша.
А руски издания разкриха, че Toyota e поредната фирма, решила да напусне страната като производство. Японската компания закрива завода си в Санкт Петербург, където се правеха модели за местния пазар и за съседни страни.
В тази седмица световният спорт свали шапка на прекратилия кариерата си Роджър Федерер. Научихме, че той си тръгва от тениса, но не и от един от големите си спонсорски договори - с Mercedes.
Наслаждавайте се на есента - докато не са почнали да пристигат големите сметки за отопление.