Р оджър Федерер обяви края на своята кариера, а тази вечер ще го видим в последния му мач - на двойки заедно с големия му съперник и приятел Рафа Надал на отборния демонстративен турнир “Лейвър къп” в Лондон.
Това е краят на една ера в световния спорт.
Не си мислете обаче, че спонсорите на Федерер, благодарение и на които е считан за един от спортните милиардери, а те пък са се облагодетелствали от имиджа му, ще го изоставят.
Не такъв е случаят с Mercedes - Маестрото е посланик на бранда от 14 години, а това партньорство явно ще продължи.
Марката от Щутгарт е сред спонсорите на “Лейвър къп”, така й се получава доста добре. Тя публикува снимки на 20-кратния шампион от Големия шлем с брандиран EQS.
Швейцарецът има и друга роля, промотирайки Mercedes-AMG GT 63 S E Performance, който с този цвят е единствен по рода си. Това е единствена бройка, друга няма да има, а в края на годината ще бъде продадена на аукцион.
Парите ще отидат за благотворителни проекти, свързани с тениса.
Кампанията се нарича Neon Legacy - такъв се води и цветът на бегачката. И няма да остане единствената, тепърва ще има още такива, посочва Mercedes.
Федерер е участвал и в други рекламни кампании на “трилъчевата звезда”. Неофициално се твърди, че по силата на контракта си с компанията той може да си избира какъв автомобил да кара.