К омпания от Ню Джърси твърди, че нейният Triton Model H може да измине до 1100 км. Доста смело твърдение дори за Илон Мъск, а това е компания, която е на пазара от 2012 г., занимава се с нови решения за добив, съхранение и разпределение на енергия, като до момента няма нито един автомобил. На снимките виждате рендъри на предполагаемия модел, който ще е 8-местен.
Ако всичко се развие според плановете на Triton Solar, Triton ще се предлага в две версии: Model H и Model H Performance. И двете ще разчитат на по четири електромотора и 4х4 задвижване. Базовият модел ще е с 1000 к.с., докато вторият 1500 к.с. От компанията твърдят, че това огромно нещо ще ускорява от 0 до 96 км/ч за 2,9 секунди.
Базовият модел ще разчита на батерия с капацитет 150 kWh, която ще му осигурява пробег над 800 км. Моделът Рerformance ще е оборудван с батарея с капацитет 200 kWh, която трябва да гарантира пробег около 1100 км. Доста трудно е да се повярва на подобни разчети, след като става ясно, че теглото на Triton ще е 3,5 тона. Компанията твърди, че той ще може да тегли до 7000 кг прикачен товар.
На снимките не се виждат соларни панели върху покрива на Triton, но от компанията се надяват, че в бъдеще ще могат да интегрират и такива. Площта на покрива би позволила монтирането на 700-ватова соларна система, която може да захранва климатичната система и други бордови системи.
Обещанията на компанията са за 10-годишна (150 000 мили) гаранция. Председател и основател на компанията е Химаншу Пател, който казва, че производството може да бъде изнесено в Индия, за да се намалят производствените разходи. Иначе моделът може вече да бъде поръчан. Базовият започва от $140 000, а по-мощната версия то $180 000. Но пък ако има достатъчно смели хора, които направят поръчка сега, Пател им обещава да получат версията Performance на цената на базовия модел. При депозит от $5000, първите 100 клиента ще получат Founder's Edition. Останалите $135 000 трябва да бъдат преведени в рамките на следващите 5 работни дни. Побързайте.
Renault ще прави и продава само е-коли в Китай
Tesla бори Covid-19 с ръст на продажбите от 450% в Китай
Пътуването след вируса: повече коли, по-малко обществен транспорт