Volkswagen показа този рендер по случай Деня на дизайна - пикап версия на представения наскоро ID. Buzz.
В процеса на реализация на една идея има много дизайнерски чернови, които не виждат бял свят - като тази. ID. Buzz пикап”, пише в поста в “Туитър”.
Какво мислите, пита VW и дава два възможни отговора (могат да са и повече, разбира се) - “харесва ми” или “добре, че е било само идея”.
Винаги е интересно, когато производителите извадят изображения на реализирани модели официално - обикновено медиите правят това. И много често са далеч от истината.
Ясно е, че германският концерн не прибягва до този ход просто така - да почете Световния ден на дизайна. Компанията ясно иска да си направи своеобразно проучване, да използва още един маркетингов инструмент за вече нашумелия наследник на Bulli…
И, засега това е само спекулация, може би да хвърли мост към пикап версия на електрическия ван. Също електрическа. А ставаме още по-подозрителни предвид дадено наскоро извялнение на боса на Volkswagen America Скот Коу, че в компанията “много активно” обсъждат идеята за електрически пикап.
Човек като навърже някои факти, става още по-интригуващо. Няма как във VW да са пропуснали успеха на Ford F-150 Lightning, разпродаден до началото на следващата година, още преди да е стартирало производството му. И че двата гиганта си сътрудничат с платформа, както и за новия Amarok (пикап), който е в братски отношенишя с Ford Ranger.
Иначе пикап версията на ID. Buzz прилича на оригиналната концепция от 2017 г. Само че с товарно пространство. Виждаме, че кабината е двойна, а напълно обяснимо задните врати са по-къси. Джантите са различни. А вътрешната част на покрива може да се маха.
Последното ни води към нещо неизбежно във въображението предвид времето в годината - предстоящите абитуриентски балове. Представете си, че тази идея се раелизира, ID. Buzz пикап ще е идеален за празненствата на скандиращи и готови да се гмурнат в живота млади хора.
Нека обаче се върнем в реалността. На този етап имаме “просто” ID. Buzz, който ще се появи в Европа по-късно тази година с батерия с 82 кВ/ч (201 к.с.), но в близко бъдеще ще има повече възможности за тяга.