Ц ентралата на Hyundai за развойна дейност в Намянг наскоро е преминала сериозна реорганизация. Т е наложена от следващия етап в развитието на компанията, а именно подготовка за пълната електрификация на марката. В центъра работят около 12 000 служители. Основните промени включват затваряне на центъра за развитие на двигатели с вътрешно горене, което означава, че корейският концерн ще продължи още известно време да залага на ДВГ, но без да разработва нови технологии и двигатели за този тип задвижване.
Инженерният екип, работил по развитието на новите двигатели, е трансформиран в R&D екип за електрически автомобили. Реално всички центрове за разработване на ДВГ са трансформирани в екипи за електрическо задвижване, които ще работят в сътрудничество с новия Battery Development Center, създаден в Намянг.
Отличиха Hyundai за вградените технологии в колите
Целта на Hyundai е да съкрати R&D времето за нови електромобили, обединявайки различни отдели. Пример за това е Project Management Team и Integrated Product Development Team, които вече формират един екип, работещ по автомобила от първоначалния му дизайн чак до производството му.
Електрификацията на Hyundai Group вече започна с няколко нови модела от Hyundai, Kia и Genesis, стъпващи на Electric Global Modular Platform (E-GMP). Що касае Hyundai, по-рано през годината бе лансиран Ioniq 5, който през 2022 г. ще бъде последван от Ioniq 6, а през 2024 г. и от Ioniq 7. Hyundai работи и по водородно задвижване.
Миналата седмица бе съобщено, че Алберт Биерман вече няма да е Президент и шеф на R&D екипа на Групата. Германският инженер, който сега ще работи като Изпълнителен технически съветник, имаше основна роля в оформянето на пътното поведение на моделите на марката, включително и за спортно-ориентираното N-поделение
Audi вдига инвестициите в е-коли на 18 млрд. евро