Отличиха Hyundai за вградените технологии в колите

Пламен Георгиев,
Hyundai Santa Fe

, Hyundai

Hyundai Santa Fe

Д вете най-важни проучвания на американската агенция J.D. Power са за качество на новите автомобили и технологиите, които се вграждат в тях. Първият индекс бе изненадващо спечелен от RAM, докато сега Genesis оглавява класацията за удовлетвореност на клиентите от внедрените в автомобила технологии (J.D. Power 2021 U.S. Tech Experience Index (TXI) Study).

Статистиката казва, че първото място е за Genesis (луксозното подразделение на Hyundai (634 точки), следван от Cadillac (551), Volvo (550), BMW (545) и Mercedes-Benz (523). Първата позиция при масовите марки е за Hyundai (519), следван от KIA (510) и т.н.

“Цените на новите автомобили са най-високите досега, което отчасти се дължи на по-високото ниво на съдържание”, коментира Кристин Колодж от J.D. Power. “Това е добре, ако собствениците получават качество за парите си, но някои функции изглеждат като загуба на пари за собствениците.”

Проучването установява, че по-малко от половината собственици са използвали едва 1 от 3 технологии през първите 90 дни. Най-честата причина за това е, че тези технологии са ненужни. Една такава технология е за комуникация между водача и пътниците.

От друга страна са вградената в огледалото камера за задно виждане и камерата за обзор към земята, които са най-високо ценени от собствениците.

Сред изводите на проучването са, че дилърите играят изключително важна роля за възприятието и използването на технологиите. Друг извод е свързано с технологията за контрол с жестове за определени функции. Собствениците на автомобили с тази технология съобщават за много проблеми с нея (41 проблема на 100 автомобила). Тази технология е и с най-ниска удовлетвореност от клиентите за втора поредна година. Точно обратното, технологията за шофиране с един педал при някои електромобили носи много висока удовлетвореност на собствениците, при това свързана с много малко проблеми.

Накрая трябва да отбележим и резултата на Tesla, която е неофициалният лидер с резултат 668. Неофициално, защото компанията не разрешава на J.D. Power да прави проучване сред клиентите й в 15 щата, но в другите 35 Tesla се представя блестящо.

Петиция цели част от Берлин да стане най-голямото населено място в света без автомобили

Красотата е непреходна: Mercedes-Benz SLC Coupe на 50 години

Половината от купувачите на ID.3 никога преди това не са притежавали Volkswagen

Източник на статията: Vesti.bg

Hyundai J.D Power