Б авното зареждане на батериите е сред основните минуси на електрическите модели, но това скоро ще отпадне като притеснение пред бъдещите собственици на електрически модел Audi. През 2020 г. на пазара ще се появи моделът Audi e-tron GT, който ще може да зарежда батериите си на 80% за само 12 минути. Това ще стане благодарение на възможността за включване към бърза зарядна станция с капацитет 350 kW. Това е над 50% намаляване на времето за зареждане на e-tron, на който му трябват 30 минути за достигане на 80% от заряда на батерията, използвайки съществуващите 150 kW зарядни.
Продуктовият маркетинг директор на e-tron споделя пред Autocar, че настоящата технология не е достатъчно развита, за да може да позволи зареждането на литиево-йонните батерии със зарядни станции с капацитет 350 kW. Но батериите на e-tron GT ще могат.
За да се гарантира всичко това, Audi вече работи усилено за конструирането на бързо зарядни станции. В Европа тези станции ще станат реалност в мрежата на Ionity, която е съвместен проект между Audi, BMW, Ford, Mercedes и други. В САЩ подобни станции се развиват от Electify America, която е подразделение на VW Group.
Към момента се знае, че e-tron GT ще бъде луксозен седан, който ще конкурира Tesla Model S и ще бъде алтернатива на Porsche Taycan. Производството му ще започне в началото на 2020 г. в завода на марката в близост до Некарсулм.
Индийски екзотика: Mahindra официално на родния пазар
Старото среща новото, резултатът: Франкенщайн Бенц
BMW X2 е кросоувър аналогът на горещите хечбеци (тест драйв)