Старото среща новото, резултатът: Франкенщайн Бенц

Пламен Георгиев,
defaultimg

netinfo

Т унингът е цяла религия, която в по-голямата си част залага на много карбон, аеродинамични детайли, страхотни джанти, хром, турбини, огромна мощност… Но има и хора, които обръщат процеса, за да създадат истински уникат. Такъв е и този Frankenstein Benz, един от най-лудите тунинг проекти.

Специалното на този автомобил е, че под купето на 190Е от средата на 80-те години е монтиран, двигателят, трансмисията и цялото задвижване на модерен C63 AMG. Процесът започва на 9 октомври 2013 г. и на екипа на Piper Motorsport му трябват цели пет години, за да завършат автомобила. Причината за този дълъг процес е, че C63 AMG е разглобен изцяло, и е „събран” отново, но в купето на 190-ка.

Всичко започва с изрязването на няколко структурни компонента от С63 и скъсяване на междуосието, за да може да бъде пакетирано в купето на 190Е. След допълнителни модификации на монтажните точки за двигателя и трансмисията, те са монтирани в класическото купе. Интересен факт е, че арматурното табло на С63 пасва почти идеално в интериора на 190E.

Трансформацията изисква тонове специално изработени части и модификации по архитектурата на автомобила. Тук може да се изтъкне централната конзола, която е специално конструирана, приютявайки 7-степенната автоматична трансмисия и нейните контролери.

В двигателния отсек също е паднала много работа, като част от компонентите са преместени оттам (маслени охладители, кондензатора на климатика, главен спирачен цилиндър), тъй като той не е предназначен за монтиране на 6,2-литров V8 двигател.

И за да стане още по-яко, целият този пакет е скрит под силно модифицирано купе на 190Е, напомнящо за дизайна на EVO и препратки към DTM. Към момента няма технически параметри за този Франкенщайн.

BMW X2 е кросоувър аналогът на горещите хечбеци (тест драйв)

Audi отговаря на Maybach: възражда името Horch

Нови плъг-ин двигатели с 225 или 300 к.с. за Peugeot

Източник на статията: Vesti.bg

Mercedes 190E Mercedes-Benz тунинг