Е легантният му, подобен на купе силует е повлиян от суперавтомобила Jaguar C-X75 с къс, нисък преден капак, подобряващ аеродинамиката дизайн на покрива и извито задно стъкло. Този дизайн с изнесена напред кабина контрастира с четвъртитата задна част, което спомага да се намали коефициентът на въздушно съпротивление до едва 0,29 Cd.
Със свръхмодерна литиево-йонна батерия с капацитет 90 kWh, използваща 432 клетки, I-Pace предоставя пробег от 480 км (по цикъла WLTP). Собствениците ще могат да постигнат от 0 до 80% зареждане на батерията само за 40 минути чрез бързо зареждане с постоянен ток (100 kW). Домашно зареждане чрез стенна зарядна станция с променлив ток (7 kW) ще постигне същия заряд за малко повече от десет часа – идеално за зареждане през нощта.
Два проектирани от Jaguar електрически мотора – които съдържат задвижващи валове, преминаващи през самите мотори с цел компактност – са поставени върху всяка ос, произвеждайки изключителна комбинирана динамика от 400 к.с. и 696 Нм, задвижване на всички колела и сцепление по всички видове настилки.
Високата плътност на въртящия момент и характеристиките за висока енергийна ефективност на моторите предоставят динамика на спортен автомобил, изстрелвайки I-Pace от място до 100 км/ч само за 4,8 секунди.
Специалната EV алуминиева архитектура използва модерна технология за занитване и лепене, за да осигури лека, здрава конструкция на каросерията. Заедно със структурния батериен блок тя има торзионна твърдост от 36 кНм/градус – най-високата от всички автомобили Jaguar.
Батерията е разположена централно между двете оси и максимално ниско с уплътнение между корпуса и долната част на автомобила. Това местоположение позволява идеално разпределение на теглото 50:50 и нисък център на тежестта
Вътре разпределението оптимизира пространството за пътниците, докато изисканите материали – включително опцията за интериор с премиум текстил Kvadrat – и изключителното внимание към детайла не оставят съмнение, че това е Jaguar. Въпреки че е SUV със среден размер, дизайнът на I-Pace с изнесена напред кабина и електрическият силов агрегат означават интериорно пространство, сравнимо с това на големите SUV модели.
Dacia Duster продължава да изненадва (тест драйв)
Нищо неочаквано отвън, но много технологии за новото Audi A6
Германският съд разреши на градовете да забраняват дизеловите автомобили