BYD свали цените на пет версии на електрическия модел Seal, търсейки още повече клиенти за своята кауза.
Цената на Seal Champion Edition със задно предаване и пробег 550 км започва от 189 800 юана ($27 459), 10% по-ниско от предишната версия със същия пробег.
Това е с 18% по-евтино спрямо версията със задно предаване на Model 3 в Китай, която е с пробег 556 км.
Очаква се BYD да започне да продава средноразмерния седан в Европа още тази година. В момента европейската гама на марката се състои от компактния кросоувър Atto 3, средноразмерния седан Han и 7-местния Tang. С дължината си от 4,7 м Seal се помества точно под Han.
През първото тримесечие на годината BYD е продал 19 573 бройки от Seal в Китай, докато продажбите на Model 3 достигнаха 42 782, показват данните на China Passenger Car Association.
Очевидно тази двойно (и повече) разлика не удовлетворява китайците, които сега отговарят на Tesla със същото лекарство, но този път в драстична доза.
За последно BYD направи световно заглавие с лансирането на Seagull на салона в Шанхай, който струва наполовина на най-евтините електромобили.
Компанията вече изпревари Volkswagen като най-продавана марка за пътнически автомобили в Китай през последните две тримесечия.