Baojun, китайската марка, родена след обединението между SAIC, GM и Wuling, лансира електрическите E300 и E300 Plus. Двата модела имат шест варианта, като цената им варира от $9154 до $11 980.
И двата модела са оборудвани с мотор с мощност 40 kW (54 к.с.) и 150 Нм въртящ момент, достатъчни за максимална скорост от 100 км/ч. И двата разчитат на опция за DC бързо зареждане, позволяваща пълно зареждане за час.
Миниатюрният електрически трансформър Triggo
Моделите са замислени за натоварения градски трафик. Затова са изключително компактни (Е300 е дълъг 2625 мм, докато Е300 Plus – 2894 мм). В по-малкия могат да седят до трима човека, докато версията Plus има четири места. Комфортът се гарантира от независимо предно и задно окачване.
Предвид предназначението (и размерите) им за града, Е300 има пробег до 260 км (но по стария цикъл NEDC), докато този на Е300 Plus е 305 км.
Интересно е, че и двата модела са много добре оборудвани за цената. Джантите са алуминиеви, в интериора има сензорен многофункционален волан и екологични материали. Предните две седалки се регулират електрически в четири посоки. За под $10 000 се предлагат още гласова система с изкуствен интелект, навигационна система, функция WeChat с гласов контрол.
В стандартното оборудване фигурират системите ESC, ABS с EBD, а също и HBA (хидравличен спирачен асистент). Повече от 80% от купето е изградено от високоякостна стомана. Батерията е обвита в стоманен кожух, като е снабдена със система за изключване за допълнителна защита в случай на катастрофа.
За електрическия Citroen Ami не ви трябва книжка
Европейските аналози на Е300/Е300 Plus са e.Go Life (ако компанията оцелее) или Citroen Ami, който е конкурентен като цена, но предлага място само за двама.
И Австрия вдига субсидиите за електромобилите