Citroen представи новото поколение на компактния C4, но с дизайн, характерен за кросоувър сегмента. Късите преден и заден надвес в комбинация с колелата с голям диаметър (690 мм) и просвет от 156 мм, по-голям от този при конкуренцията, придават на автомобила открояващ се силует, като по този начин С4 разчупват стереотипите и въвежда нови правила в сегмента на компактните хечбеци.
Комфортът по време на движение е бил основен за дизайнерите. Пътниците в С4 ще могат да се радват на окачването Progressive Hydraulic Cushions и на седалките Advanced Comfort. Като дизайн впечатление прави широкото хоризонтално арматурно табло с дигитален приборен панел и свързан с централните въздуховоди сензорен 10-инчов таблет. Моделът предлага избор между 31 възможни комбинации на цветове, цветни пакети за екстериора и 6 различни теми за интериора.
Французите лансират едновременно 100% електрически e-C4, както и С4 с конвенционално задвижване. Тук интересен е електрическият вариант, който ще предложи до 350 км пробег на ток. Моделът се задвижва от електромотор с мощност от 136 к.с., въртящ момент от 260 Нм, които са достатъчни за ускорение до 100 км/ч за 9,7 сек в режим Sport и максимална скорост от 150 км/ч. Батерията е с капацитет 50 kWh. Тя е с гаранция 8 години или 160 000 км за 70% от зарядния ѝ капацитет.
Доста богата е гамата от конвенционални ДВГ. Пет са бензиновите мотори с мощност от 100 до 155 к.с., а двата дизела са с мощност 110 и 130 к.с.
KIA (д)е-Niro снима нов блокбастър (тест драйв)
Бягайте от тези модели, ремонтът на двигателя им е много скъп