Топ 5 най-бързо обезценяващи се електрически SUV

SUV-овете диктуват пазара днес, те държат цена, но има някои изключения, които губят огромна част от стойността си за три години...

DS3 Crossback E Tense

, DS

DS-3 Crossback E-Tense

А мортизацията е нещо, за което повечето купувачи на нови автомобили не мислят, но винаги си струва да го вземат предвид при решението за покупка. В края на краищата никой не иска да купи кола, която няма да струва почти нищо, докато дойде време да я продаде.

Британското издание WhatCar? класира петте електрически SUV, които губят най-бързо и най-много от стойността си след 3 години и 36 000 мили (57 000 км).

1. DS 3 E-Tense

Цена нов 38 365 лири; цена при продажба след три години/36 000 мили: 9700 лири; обезценяване: 28 665 лири; запазена стойност: 25,3%

DS се позиционира като премиум марка, което означава, че ще платите повече за DS 3 E-Tense, отколкото бихте платили за някои конкурентни електрически SUV, включително Hyundai Kona Electric или Kia Niro EV.

Има прилично пространство в предната част на DS, но Niro EV го превъзхожда по отношение на пространството отзад – плюс това може да получите повече в багажника на Kia, отколкото в DS.

2. Citroën ë-C4

Цена нов 31 960 лири; цена при продажба след три години/36 000 мили: 8825 лири; обезценяване: 23 135 лири; запазена стойност: 27,6%

Изданието разглежда версията на Citroën ë-C4 с батерия 50 kWh, която осигурява пробег между зарежданията от близо 420 км. Това е доста добре, но не и най-добрият параметър. Освен това спринтира до 100 км/ч за 9,2 сек – по-бавно от повечето си конкуренти, макар тази версия да е с електромотор с мощност 154 к.с.

Ако обаче комфортът е вашият основен приоритет, тогава e-C4 си струва да бъде във вашето полезрение, защото няма равен по мекота на возията сред конкурентите. Интериорът също е сред много силните черти на модела по отношение на качеството.

3. Opel Mokka Electric

Цена нов 39 735 лири; цена при продажба след три години/36 000 мили: 11 250 лири; обезценяване: 28 485 лири; запазена стойност: 28,3%

Британците смятат, че Mokka Electric е скъп избор сред електрическите SUV (54 kWh), но поне базовата версия на оборудване GS идва с повечето от системите, които клиентите вероятно биха искали, включително адаптивен круиз контрол, безключов старт и отопление предни седалки.

Пробегът с едно зареждане на Mokka Electric е до 330 км, освен това електрическият мотор на Mokka Electric е със 134 к.с., което не гарантира мигновеното ускорение, което има при други модели, например Kia Niro EV.

4. Peugeot e-2008

Цена нов 36 100 лири; цена при продажба след три години/36 000 мили: 11 000 лири; обезценяване: 25 100 лири; запазена стойност: 30,5%

Като оставим настрана обезценката на модела, 2008 има своите силни страни. Всяка версия (конкретната е с 54 kWh батерия) е с електрически мотор със 154 к.с., който предлага много добро ускорение. В града моделът е комфортен, но се справя забележително добре и със завоите извън града. Може да се наложи да свикнете с i-Cockpit, който иска от вас да гледате над малък волан в таблото, а не през него.

5. Mazda MX-30

Цена нов 32 395 лири; цена при продажба след три години/36 000 мили: 10 300 лири; обезценяване: 22 095 лири; запазена стойност: 31,8%

Електрическият SUV на Mazda предлага пробег от... 200 км. Това може да е достатъчно за града, но означава, че може да е само втори автомобил, защото извън града просто това е нищожен пробег.

Пробегът е срамно малък, което е най-големият проблем за MX-30, който е чудесен на пътя. Качеството на интериора също е по-добро от на конкурентите, информационно-развлекателната система на Mazda е интуитивна. За съжаление странните врати на Mazda със задни панти може да са атрактивни, но силно ограничават практичността й.

Източник на статията: whatcar.com

класация остатъчна стойност обезценяване WhatCar