Д ебютът на Mercedes-AMG A45 и CLA 45 се състоя по време на Фестивала на скоростта в Гудууд, където двата модела бяха представени в още по-горещите версии „S“.
Достатъчно е да се види супер агресивната радиаторна решетка и двете двойки ауспуси отзад, за да стане ясно, че „45“ са доста по-горещи версии от „35“. Задният спойлер и червените спирачни апарати също оставят своя отпечатък върху съзнанието. Базовите варианти на A45 и CLA 45 стъпват върху 18-цолови джанти, докато моделите S разчитат на 19-ки.
Mercedes-AMG CLA 45 S
Но колкото и атрактивна да е визията на двата модела, върховният акцент тук е новият турбо двигател, обозначен „М139“. Четирицилиндровият мотор с обем 2,0 литра генерира мощност от 387 к.с. и 480 Нм в стандартния модел, докато в S-ките мощността му е 421 к.с. и 500 Нм. И в двата случая моторът е “вързан“ към 8-степенна автоматична трансмисия с двоен съединител и система за задвижване на четирите колела 4Matic+.
Mercedes-AMG CLA 45 S
Що касае динамичните параметри, базовият A45 взима спринта до 100 км/ч за 4 секунди, а пакетът AMG Driver’s Package вдига максималната скорост до 270 км/ч. A45 S спринтира до 100 км/ч за 3,9 секунди. При CLA 45 и CLA 45 S ускоренията са с +0,1 секунди нагоре, тъй като теглото на модела е малко по-високо.
Mercedes-AMG CLA 45 S
Интересното е, че и двата модела предлагат дрифт режим (стандартен при „S“). Той се активира, след като включите режим Race (един от шестте), изключите ESP и включите механичния режим на трансмисията.
Тестваме върха в баварската гама: BMW 750i & M760Li
Електромобилите съставляват почти половината продажби в Норвегия