Mercedes извади от ръкава най-мощния S-Class - хибрид с 802 к.с.

Той разполага с 612 к.с. от ДВГ и още 190. Има промени по екстериора и интериора

,
Mercedes AMG S 63 E Performance

, Mercedes-AMG

Mercedes AMG S 63 E Performance

В края на годината Mercedes-AMG извади от ръкава S 63 E Performance. Това е най-новият plug-in хибриден спортен седан на германската марка. И най-мощният S-Class, предлаган някога от Трилъчевата звезда.

Да започнем по същество. Сърцето на S 63 E Performance е 4,0-литров V8 с две турбини и монтиран отзад електрически мотор. Общата мощност е цели 802 к.с. 1430 Нм макс. въртящ момент. Ускорява до 100 км/ч за 3,3 секунди. Максималната скорост е лимитирана на 250 км/ч. С опционната AMG Driver’s Package може да “качите” до 290 км/ч.

Сам по себе си V8 достига пикова мощност от 612 к.с. от 5500 до 6500 об/мин. Максималният въртящ момент е 900 НМ, наличен между 2500 и 4500 об/мин. Хибридната система дава още 190 к.с.

Mercedes-AMG

Батерия с мощност 13,1 киловатчаса захранва електромотора. Mercedes казва, че негов приоритет е бързата доставка на мощност, а не осигуряване на пробег от електричество. Пакетът има зарядно устройство 3,7 kW AС. А самият пробег само от електромотора не е за подценяване - до 33 км.

Деветстепенен автоматик изпраща мощността и към четирите колела.

Mercedes-AMG

S 63 E Performance се движи на адаптивно въздушно окачване, което има способността да сваля седана с 1,02 см надолу при скорост 120 км/ч. Освен това има активна стабилизация, която намалява накланянето по време на завиване. Активните опори на двигателя могат да омекотят или втвърдят връзката между V8 и каросерията, в зависимост от условията на шофиране.

AMG заздравява структурата на спортния седан, като добавя алуминиев стабилизатор под двигателя и напречна скоба за точките за закрепване на окачването. Диагоналните алуминиеви подпори отзад имат същото задължение.

Mercedes-AMG

Спирачните функции се осигуряват от 15,7-инчови дискове с 6-бутални апарати отпред и 15-инчови ротори с еднобутални ограничители отзад. Керамично-композитните са опция.

S 63 E Performance има малко по-агресивен външен вид от стандартния S-Class. Решетката e набор от вертикални жалузи. Емблемата на AMG е в комбинация от хром и черен цвят. Долната фасция има големи отвори във външните краища. Отзад има четири трапецовидни накрайника на изпускателната система с дифузьор, минаващ между тях.

Mercedes-AMG

Вътре информационно-развлекателната система MBUX получава специфични дисплеи за характеристиките на AMG и хибридното задвижване. Стандартно се предлага head-up дисплей. Превключвателите на волана дават възможност за избор между четири режима на рекуперация на спирачките.

На този етап Mercedes не посочва цена.

Mercedes-AMG

Mercedes-AMG S 63 E Performance Mercedes-Benz