Porsche очаква преходът към електрическа мобилност да отнеме повече време, отколкото предполагаше първоначално, след като по-рано заяви, че целта им е 80% от продажбите да бъдат изцяло електрически до 2030 г.
Сега производителят на суперспортни автомобили смекчи тази цел, като я обвърза изрично с търсенето на клиентите и развитието в сектора на електромобилността, като каза в изявление само, че сега може да постигне целта от 80%, ако тези фактори го оправдават.
Преходът към електрически автомобили отнема повече време, отколкото си мислехме преди пет години“, се казва в изявление на Porsche.
Нашата продуктова стратегия е настроена така, че да можем да доставяме над 80% от нашите автомобили като изцяло електрически през 2030 г. — в зависимост от търсенето на клиентите и развитието на електромобилността.“
Ръководителите на автомобилни производители от Mercedes-Benz до Renault предупреждават през последните месеци, че целите, които са си поставили през последните години за изцяло електрически продажби през следващото десетилетие, са твърде амбициозни, тъй като клиентите остават сдържани в желанието да се откажат от автомобили с двигатели с вътрешно горене.
Porsche, която се бори с ниските продажби на EV тази година досега, подчерта несъответствието в трите си ключови пазара в навлизането на EV, като търсенето е далеч напред в Китай, по-бавно в Европа и нестабилно в САЩ.
„Нашата двойна стратегия е по-важна от всякога“, каза Porsche, имайки предвид непрекъснатото развитие както на двигатели с вътрешно горене, така и на електрифицирани автомобили.