Тарифите на ЕС не плашат BYD, компанията има огромни цели за Европа

Те предвиждат рязък скок на продажбите и нови брандове

BYD Гърция

BYD

Е С полага доста усилия, за да спре инвазията на китайските електрически автомобили. Наскоро Съюзът реши да въведе и тарифи за тези коли, с което се надява да забави техните продажби и да увеличи интереса на европейците към колите местно производство.

BYD обаче не изглежда да се притеснява от това. В интервю за TopGear, Стела Ли, която е вицепрезидент на BYD и ръководи развитието на компанията в Америка и Европа, заяви, че целите остават все така високи и смели.

Компанията не отстъпва от главната си амбиция – да продава 300 000 автомобила годишно в Европа. И това трябва да се случи в рамките на две години. За да я постигне, BYD има план, който включва няколко важни стъпки.

Първата е да изгради името на бранда и да спечели доверието на хората. Втората е да не се предприемат действия, които биха имали само краткосрочен ефект. Третата – да се правят големи и смели стъпки, които имат твърда основа.

Планът вече се прилага. По време на Фестивала на скоростта в Гудууд, BYD имаше огромен щанд, на който да представи автомобилите си на европейските клиенти. Освен това тя беше и един от главните спонсори на Европейското първенство по футбол.

„Завъртането“ на името на BYD в Европа е първата стъпка. Ли споделя, че след като хората се запознаят с името на компанията, значително нараства желанието им да пробват неин автомобил. А когато го направят – 60% от тествалите кола на BYD, след това я купуват, казва Ли.

Друга важна стъпка е бързото адаптиране. BYD може да се свързва с изцяло електрическите коли, но не означава, че би правила само такива. Ли споделя, че компанията вижда нагласите на клиентите и на пазара и предпочитанията към plug-in хибриди.

Първоначалният план на BYD е бил да предложи само изцяло електрически коли в Европа, но от следващата година това ще се промени и ще има и plug-in хибриди, за да отговори на търсенето. Можем да очакваме между 4 и 6 нови модела за тези две години.

BYD планира да представи и поне два нови бранда в Европа. Това са Yangwang и Denza. И двата трябва да стартират до две години.

Разбира се, компанията не е доволна от тарифите. Тя ще има 27,4% тарифа, като смята, че не е редно и това вреди на крайните потребители, защото вдига цените. Все пак, BYD не очаква това да ѝ пречи много, защото планира до 5 години да локализира голяма част от целия производствен процес в Европа, включително батериите.

BYD Европа електрически автомобил автомобили коли