Работи ли Tesla по батерия с капацитет 110 kWh

Пламен Георгиев,
Tesla Model S

, Tesla

Tesla Model S

А ко се вярва на изтекли документи за фърмуера на контролната система, то Tesla работи по батерия с капацитет 110 kWh. Ако това наистина е така, то пробегът на моделите на американската компания ще скочи доста над 400 мили (644 км).

Това твърдение може да се проследи до хакера Джейсън Хюс, който е собственик на Tesla. В Twitter Хюс пише, че има „packID” който започва от “полезни ~109 kWh (400+ мили)”. Блогът Teslearati спекулира, че, ако нетният капацитет е 109 kWh, то брутната стойност трябва да е поне 115 kWh.

Макар всичко това да не е доказано, този туит заслужава внимание, тъй като именно Хюс е човекът, който пръв пише за планираната версия P100D на Model S през 2016 г.

Кога (ако въобще стане) трябва да очакваме тази батерия – Хюс не казва. Той не уточнява и от къде е черпил информацията, която го води до това заключение. Но всичко това не бива да е изненада, тъй като през януари Илон Мъск каза, че Model S скоро ще надскочи прага от 400 мили пробег, когато обяви резултатите за последното тримесечие на 2019 г. Към момента Model S Long Range е с пробег 370 мили (EPA).

Ако такова нещо наистина се случва, то информация (официална) за него би трябвало да получим през април, когато ще се проведе т. нар. „Battery Day”.

Едно е сигурно: инженерите на компанията не бива да мислят за финансови пречки. Наскоро компанията увеличи капитала си, като събра около $2,3 млрд. Това стана чрез пускането на точно 397 500 нови акции, а цената на всяка от тях бе доста атрактивна: 767 долара. Атрактивна, защото цената им вече е над 900.

Резервациите за теслата на Tesla достигнаха 535 000

Ето едно решение на проблема с малкия пробег на е-колите

Когато имаш качествено обучение, студентите се дипломират по този начин

Източник на статията: Vesti.bg

литиево-йонни батерии електромобили Тесла Tesla