П рез ноември Илон Мъск представи Tesla Cybertruck, като автомобилът и самото събитие се превърнаха в истинска интернет сензация. На такива Мъск няма равен, но резултатът е повече от красноречив. Седмица след премиерата Мъск обяви, че резервациите за киберпикапа са 250 000, но оттогава официални данни за бройката им липсва. Такава резервация се прави срещу $100 капаро, а напомняме, че първите бройки на модела няма да се появят преди края на 2021 г.
Цифрата, която ние посочваме, е неофициална. Тя се измерва на Cybertruckownersclub.com. Според изнесените там данни, за около 12 седмици след туита на Мъск, платилите предварително по $100 капаро са се увеличили с около 285 000.
Точната цифра от Cybertruckownersclub.com към вчерашна дата е 535 841 резервации. Това прави средно по 5953 дневно за 90 дни след премиерата.
Интересно е сравнението, че Model 3 получи около 518 000 резервации мижду премиерата през април 2016 г. и 2 август 2017 г., когато Мъск разкри броя на резервациите. Разликата е, че за Model 3 клиентите плащаха по 1000 долара капаро, докато тук са само 100.
Според статистиката на сайта, само 17% от резервациите са за модела с един мотор. Това е по-евтината версия, която се очаква да стартира от около $40 000. Останалата част от хората искат техния Cybertruck да е с два или три мотора (разделени почти по равно), като версията с два мотора трябва да започва от около $50 000, а топ версията около $70 000. Като опция клиентите ще могат да купят и електрическо ATV.
Ето едно решение на проблема с малкия пробег на е-колите
Когато имаш качествено обучение, студентите се дипломират по този начин