П о време на интервю с популярния влогър Маркес Браунли, Мъск заявява, че построяването на подобен автомобил ще изисква компанията му да постигне серия от технически нововъведения в следващите години, като радикално подобри икономиите от мащаба.
За пръв път Мъск спомена за потенциален модел под Model 3 през юни, твърдейки, че подобен компактен автомобил може да бъде лансиран в следващите пет години. Но подобен проект, макар и интересен, едва ли би могъл да се реализира поне до средата на следващото десетилетие, ако въобще се случи такъв.
Вече изминаха две и половина години от представянето на прототипа Model 3, при което Мъск заяви, че ще струва $35 000. Но днес е почти невъзможно в САЩ да се купи Model 3 за под $50 000, като това скоро няма да се промени. Създаването и предлагането на електромобил за $25 000 ще изисква много повече от капацитета, с който в момента разполага Tesla.
Преди няколко месеца германски инженери стигнаха до извода, че производството на Model 3 струва приблизително $28 000, като от тях около $10 000 отиват за труд и производствени разходи, а останалото е за материали. Ако Tesla иска да направи автомобил за $25 000, от който да печели, въпросните разходи ще трябва да се снижат до доста под $20 000, което изглежда трудно постижимо на този етап.
Tesla продава повече от Jaguar