Hyundai публикува окончателните прогнозни стойности на Американската агенция за защита на природата (EPA) за пробег на всички версии на новия електрически Ioniq 6.
Крайният извод е, че като цяло целите са постигнати, което означава, че и прогнозите на марката са се сбъднали.
Hyundai Ioniq 6 SE RWD Long Range с 18-инчови джанти е вариантът, достигнал най-далеч - 581 км, между две зареждания в тестовете на агенцията.
Според EPA, автомобилът е дал по-добър разход на енергия от конкурентния Tesla Model 3 RWD. И същият като на Lucid Air, който е начело в списъка с десетте най-добри автомобила за 2023 г. на уебсайта Fueleconomy.gov. Тук говорим най-вече за ефективност, разход и въглероден отпечатък при производството.
Еквивалентният AWD вариант на Ioniq 6 SE Long Range намалява 72 км от пробега, постигайки 509 км в комбиниран цикъл. И накрая - Ioniq 6 Limited AWD с малък пробег, оборудван с 20-инчови джанти, може да преодолее 435 км.
Ioniq 6 Long Range е оборудван с батерия от 77,4 кВч. Възпроизвежда 225 к.с. с един електродвигател със задно задвижване или 320 к.с. с два AWD.
Hyundai се хвали, че Ioniq 6 има коефициент на съпротивление от 0,22. Това е постигнато благодарение на неговата елегантна форма и интелигентни решения, включително активните клапи на входа на бронята, редукторите между колелата, алуминиевите джанти с ниско съпротивление, капакът на долната част на каросерията, двойния заден спойлер и други екологични компоненти.
Моделът с корейски спецификации е още по-аеродинамичен - с коефициент на съпротивление от 0,21, благодарение на камерите, които заместват огледалата.