С лед като направи тестове в реални условия, Ford актуализира параметрите си за бързо зареждане на Mustang Mach-E. Вариантът Extended Range със задно задвижване са зарежда с около 30% по-бързо от стойностите, които бяха предварително публикувани.
Ford е тествал и четирите различни версии на Mustang Mach-E (със стандартна батерия със 75 kWh или със 100 kWh / със задно или 4х4 задвижване) на бързозарядните станции на Ionity, чийто съосновател и акционер е Ford.
Електрическият SUV с батерия 100 kWh и задно предаване се представя много по-добре от предварителните очаквания. Този модел може да зареди достатъчно ток за изминаване на 119 км за само 10 минути.
Mustang Mach-E със същата батерия, но със задвижване на четирите колела постига заряд за 107 км (WLPT) за 10 минути. Батериите и на двете версии може да се заредят от 10 до 80% за 45 минути.
При версиите на Mach-E със стандартната батерия, за 10 минути се зарежда достатъчно ток за изминаване на 91 км (задно предаване) и 85 км (задвижване на четирите колела). Тук времето за зареждане на батерията от 10 до 80% е 38 минути.
Максималният капацитет на зареждане на Mustang Mach-E е 150 kW (батерия “extended range”) или 115 kW (стандартна батерия). Според цикъла WLTP, консумацията на електричество варира между 18,1 и 16,5 на 100 км. Това се равнява на пробег до 600 и 450 км за моделите с батерия 10 kWh и 75 kWh съответно.
Mustang Mach-E е първият от общо 18 електрифицирани модела, които Ford ще представи в Европа до края на 2021 г. По отношение на цената, във Великобритания моделът ще започва от 40 270 лири.
Ford пусна 7-местния си плъг-ин хибрид, но на цената на BMW X5
Нови софтуерни неволи на VW удариха Golf
Новата батерия на Tesla може да изравни цените на ДВГ и е-колите