У тре стартира състезателният уикенд на първото в историята на Формула 1 състезание в Маями. Този повод бе използван от Laffite Automobili, за да представи цели 5 електрически суперавтомобила, създадени от GFG Style.
Зад последната стоят имената на баща и син Джорджето и Фабрицио Джуджаро.
Laffite Automobili
Поръчката прави Бруно Лафит, внук на Жак Лафит, който се състезава във Формула 1 между 1974 и 1986 г. Самият Бруно също е състезател. Своеобразни състезатели са и баща и син дизайнери, но тяхната надпревара е срещу времето. Двамата създават уникалните автомобили за… 6 месеца! И са пет (три специфични архитектури, две еволюции), пак повтаряме. Причината е, че трябва да са готови за надпреварата в Маями.
Laffite Atrax
Два от моделите са всъдеходните купета Atrax и Atrax Stradale, които дизайнерите разработват на база на своя Vision 2030 Desert Raid от преди три години. Задвижването им е поверено на електрическа силова система с 1151 к.с. и 2500 Нм. Ускорението до 100 км/ч ще отнема 3,8 секунди. Максималната скорост е 3,8 секунди.
Планираният тираж на Atrax е 26 бройки. Цената: $1,7 млн.
Laffite Barchetta
Следват екзотичните Barchetta и Barchetta Coupé, те са на задно предаване, 586 к.с. и 390 км автономен пробег. Ускорението до 100 км/ч отнема 3,5 секунди. Двете машини са преработка на Bandini Dora. Тя бе разработена от дизайнерите да правнука на Иларио Бандини, който възнамеряваше да възкреси Bandini, но така и не успя.
Напълно нова разработка е хиперавтомобилът LM1 с височина 90 см. Laffite сравнява тази машина със състезателните автомобили от шампионата WEC. Задвижването е поверено на 1151 к.с. и 1600 Нм. На хартия би трябвало да с ускорява до 100 км/ч за 1,98 секунди. Батерията ще може да се зарежда с до 350 kW. Тепърва предстои да разбираме повече подробности за тези машини.