Н овият изпълнителен директор на Alfa Romeo вярва, че автомобилите на марката винаги трябва да са фокусирани върху водача. Това, казва Жан-Филип Императо, означава, че автомобилите, които прави Alfa, ще имат възможно най-малко екрани. А това е желание и стремеж, който контрастира изключително силно на сегашната тенденция в индустрията. Достатъчно е да видим новата S-класа с нейния Hyperscreen, за да ясно за какво говорим.
“Alfa Romeo има специално позициониране [в автомобилния свят],” казва Императо пред Caradisiac. “Водачът е в центъра, това значи възможно най-малко екрани… Аз не продавам iPad с автомобил около него, аз продавам Alfa Romeo.”
Дори в момент, в който компанията прави бавен преход към електрификацията, Императо смята, че осигуряването на вълнуващо шофиране и конфигуриране на автомобила около водача ще е решаващо за успеха на марката.
Новият изпълнителен директор вече направи някои важни решения за бъдещето на Alfa Romeo. Императо вече заяви, че ще се откаже от платформата със задно предаване Giorgio в полза на архитектурата STLA-large на Stellantis. Това е същата платформа, който ще застане в основата на бъдещите седани и кросоувъри на Maserati, което би трябвало да значи, че няма да й липсва чар.
Императора е толкова решен да успее, че дори премести дебюта на Tonale (който трябваше да се състои по това време) с три месеца назад, за да се изпипат всички детайли по плиг-ин хибридното задвижване на модела.
Жан-Филип Императо дойде от Peugeot, когато се образува супер концернът Stellantis. Задачите пред него са наистина много сериозни, тъй като тази марка страда от десетилетия. Но поне на думи изглежда, че феновете на марката трябва да са спокойни и доволни.
Шефът на Toyota: преходът към електромобили може да е катастрофален за Япония
Стойността на дефицитни микрочипове в Китай е скочила 300 пъти