Задвижване от Ф1 в този звяр на Infiniti

Пламен Георгиев,
defaultimg

netinfo

П рез 2017 г. Infiniti представи Q60 Project Black S. Тогава производителят го нарече опит за смесване на хибридна технология от Формула 1 – от Renault Sport Formula One Team – с уличен автомобил. Една година по-късно компанията отново ще ни впечатли, като този път тази хибридна технология ще е работеща и ще ни бъде представена (ще я видим лично във френската столица) в Project Black S Prototype. Новият прототип е базиран на Infiniti Q60 Red Sport 400, какъвто бе случаят с концепцията от 2017 г., но сега задвижването ще е в завършен вид.

Infiniti планира да започне електрификация на портфолиото си от 2021 г., като за база ще се използва Q Inspiration Concept.

Но до този момент все още има време, затова да обърнем внимание на настоящата тема, в която най-важното е задвижването. Project Black S Рrototype комбинира 3,0-литровия битурбо V6 двигател на Infiniti (VR30 с 405 к.с.) с уникална система за рекуперация на енергия (ERS). Комбинираната й мощност е 563 к.с., която позволява ускорение до 100 км/ч за под 4 секунди. Съотношението мощност към тегло е равно на 320 к.с. на тон. Концепцията от миналата година бе с мощност 500 к.с.

 Infiniti Project Black S 2017

Infiniti Project Black S 2017

Project Black S използва три мотор генераторни блока (MGU). Един MGU-K („К” от кинетична енергия) събира кинетичната енергия при спиране. Два MGU-H („Н” от топлинна енергия) блока събират топлинната енергия от изгорелите газове, като позволяват на автомобила да генерира електричество по време на спиране и ускорение.

Електричeските Audi-та ще се зареждат за 12 минути

Индийски екзотика: Mahindra официално на родния пазар

BMW X2 е кросоувър аналогът на горещите хечбеци (тест драйв)

Източник на статията: Vesti.bg

Инфинити Infiniti Project Black S Prototype Infiniti Project Black S Infiniti