Бягайте от тези модели, ремонтът на двигателя им е много скъп

ремонт на двигател

iStock/Getty Images

Н а автомобилен пазар, на който доминираща сила са употребяваните автомобили, изборът е много важен, за да не попаднете в капака на скъпия ремонт, който да обезсмисли решението да си купите нещо евтино, с което да се возите. Макар и направена от експертите на американското издание Consumer Reports, може да я имате предвид, когато обикаляте Горубяне

Класацията е направена на база най-често срещаните проблеми с гарнитурата на блока на цилиндрите. Тя може да се превърне в причина за ненужен и много скъп ремонт на двигателя.

Вижте най-надеждните употребявани кросоувъри

Лидери след най-капризните двигатели са общо четири модела на Subaru: Impreza (моделна година 2006–2008), пикапът Baja, а също Outback и Forester, излизали на пазара от 2001 до 2009 г. При тези модели изгарянето на гарнитурата най-често се случва в диапазона между 145 000 и 260 000 км пробег. А тъй като въпросните модели са оборудвани с по две гарнитури, стойността на ремонта излиза от 2000 до 4000 долара.

Доста слабо се представя и BMW Серия 3 (моделна година 2006-2007). Проблемът с гарнитурата тук обикновено идва в диапазона между 145 000 и 222 000 км пробег. Проблеми има и с BMW X5 (2013 г.), при който проблемът се проявява между 95 000 и 108 000 км.

Гарнитурата на блока е чест проблем още при Chevrolet Cruze, Mazda MX-5, MINI Cooper/Clubman, Infiniti M. Най-често това се случва след прегряване на двигателя. Изданието изтъква, че много често до този дефект се стига след тунинг на мотора, несъответстващ на техническите изисквания, което води до скъп ремонт.

Доказателства, че американците са луди по пикапите

Емисиите СО2 са големият проблем на компаниите

Нов „Дизелгейт” плаши Renault-Nissan с глоби за милиарди

Източник на статията: Vesti.bg

любопитно автомобили Consumer Reports надеждност ремонт на двигател