В края на миналата седмица Ford лансира най-важния си модел: новото, 14-то поколение на F-150 (най-продаваният модел в САЩ 43 поредни години). За да опознаят още по-добре потенциалните си клиенти, маркетинговият отдел на компанията е провел любопитно проучване, което показва много точно силната любов на американците към пикапите, както и на какво са готови, за да засвидетелстват тази любов.
Проучване: 10% от британците обичат колата повече от партньора си
Проучването е проведено между 2000 собственика на пикапи в САЩ. Разпределението по възрастови групи е следното: 18-34 години (27%), 35-44 години (17%), 45-54 години (19%), 55-64 години (20%) и над 65 години (17%). От анкетираните 54% са били мъже, а 46% жени.
Хората пощуряха, кръщават децата си на коли
Отговорите на участниците изкарват на преден план извода че пикапът кара американците да се чувстват по-умели, опитни, горди, уверени и надеждни хора. Най-интересен изглежда въпросът, какво са готови да жертват в името на любимия им пикап, ако трябва да се избира. Излиза, че собствениците на пикапи са готови да се откажат от алкохола и кафето (79% и 72% съответно), от смартфона (47%) и месото (44%). Най-лесно се отказват хората от стрийминг услугите (82%), а готовност за отказ от секс за декларирали 38%. Интересно е и, че 25% от собствениците на пикапи дават имена на своите автомобили, като 15% дори имат татуировки с автомобили.
Това е електрическият Lordstown Endurance