Превърнаха Volkswagen Amarok в „Beast 2.0”

Немското тунинг ателие Delta4x4 представи версия 2.0 на „Звяра”

Volkswagen Amarok Beast

, Delta4x4/Instagram

Volkswagen Amarok Beast 2.0

В дигнати и силно доработени пикапи са нещо съвсем нормално за американските и японските марки, но от време на време нищо подобно произлиза и от Европа. Е, второто поколение на Volkswagen Amarok не е с произход Германия, както беше оригиналът. Той използва ревизирана платформа Т6, както и последният Ranger, но се произвежда от Ford в завода Silverton в Претория, Южна Африка. Но все още носи емблемата VW, затова на теория го смятаме за европейски.

Офро2д специалистите Delta4x4 не пропуснаха да доработят модела, което вече са правили. Този път „Beast" е във версия 2.0. Сега средноразмерният пикап се извисява 100 мм над стандартния модел. Но окачването предлага и няколко различни режими, за да се достигне до 150 мм по-голяма височина.

Сериозен фактор тук са 33-инчовите гуми BF Goodrich, така общото увеличение на височината достига 170 мм, за да няма офроуд пречки, които да могат да спрат „Звяра”. Ако тези гуми няма да свършат задачата, клиентът може да монтира 35-инчови, място под колесните арки колкото човек поиска.

За да се поберат тези гуми 305/60R18 под купето, пикапът е снабден с полиуретанови колесни арки, увеличаващи широчината с 60 мм от всяка страна. Праговете са задължителни, за да може човек да достигне кабината. Промените завършват новата радиаторна решетка с чифт допълнителни PIAA светлини.

Колко струва цялото това удоволствие? Delta4x4 иска 2600 евро за повдигането на купето, 1600 евро за повдигнатото окачване, 2900 евро излизат джантите и гумите. Раздутите калници? Те идват срещу още 1800 евро, страничните степенки са 700 евро, а допълнителните предни светлини 600 евро. Всичко това не включва цената за монтаж на частите.

Източник на статията: Motor1.com

VW Amarok офроудър Тунинг Delta4x4