В торото поколение Insignia впечатлява със супер линии, с увеличен до 1640 литра багажен обем (с над 100 литра по-голям капацитет от предходния модел), както и с високотехнологични решения, простиращи се от авангардната матрична система на предните светлини Opel IntelliLux LED, през свръхмодерните електронни системи за подпомагане на водача до страхотния head-up дисплей за водача.
В допълнение към всичко това, Insignia предлага и типичната за марката Opel първокласна комуникационна свързаност с интеграция на смартфон функции, която вече предлага още една нова функция на Opel OnStar – личен асистент, който дава възможност на пътуващите в Insignia да правят хотелски резервации и да намират места за паркиране с помощта на служител на системата OnStar.
Във вътрешното пространство, допълнително предлаганите луксозни ергономични седалки със сертификат за одобрение от независимата германска организация от медицински експерти по ортопедия AGR с функции за масаж, активна вентилация и запаметяване на индивидуалните настройки осигуряват още по-комфортно пътуване. Освен това външните две седалки на задния ред разполагат с възможност за отопление – също както и челното стъкло. Големият панорамен стъклен покрив осигурява допълнителна светлина и чувство за простор в купето.
Дължината на багажното пространство е увеличена с 97 милиметра до 2005 милиметра при сгънати облегалки на задните седалки. Така новата Insignia Sports Tourer може да предложи максимален багажен обем от 1640 литра, което е с над 100 литра повече от капацитета на нейния предшественик. Новата Insignia Sports Tourer предлага допълнително и разделени в отношение 40/20/40 сгъваеми задни седалки, които позволяват още по-гъвкави конфигурации на товарния обем.
Моделът се предлага с интелигентна система за задвижване на четирите колела и torque vectoring. Два електронно управлявани многодискови съединители в състава на двойното предаване заменят обичайния диференциал на задния мост, осигурявайки много по-прецизно предаване на тягата към всяко едно от колелата – без значение дали пътната настилка е покрита с чакъл, мокра, заледена или заснежена.
В завой към външното за завоя задно колело се подава допълнителен въртящ момент, с което се снижава прецизно тенденцията към недозавиване и се дава възможност за много по-точен контрол на поведението на автомобила.
Системата FlexRide aдаптира работата на амортисьорите, кормилната уредба, реакциите на педала на газта и точките на превключване на предавките (при автоматичните трансмисии) независимо или на основата на избрания от водача режим на движение – „Standard”, „Sport” или „Tour”. Сърцето и душата на адаптивната ходова част е новият централизиран софтуер „Drive Mode Control”.
Напълно нова е и 8-степенната автоматична трансмисия.
Четете още:
Рамзан Кадиров попита Instagram за името на новото чеченско бъги