Порт дьо Версай, Париж - София
Силуетът на RN30 е наследен от новото поколение Hyundai i30, но с по-ниска, по-широка стойка. За да се постигнат по-целеустремени пропорции, широчината на RN30 е увеличена с 30 мм в сравнение с i30 до 1950 мм. Височината е значително намалена с 84 мм до 1355 мм. „Плаващ“ калник над всяко колело подсилва визуалното впечатление и заедно със страничните сплитери работи за подобряване на аеродинамичната ефективност.
Дизайнът на предната част съдържа новата, характерна, каскадна радиаторна решетка на Hyundai и високотехнологични предни фарове. Въздушният поток от предната към задната част преминава през мрежестата каскадна радиаторна решетка и въздуховодите, като не само подобрява притискащата сила, но и оптимизира охлаждането за динамично шофиране.
![](https://m.netinfo.bg/media/images/26869/26869876/685-395-hyundai-rn30.jpg)
Vesti.bg
Големият заден спойлер, който създава притискаща сила при високоскоростно шофиране, отличава автомобила. Вертикален стабилизатор, разположен по протежение на централната линия на покрива и проникващ в задния спойлер, създава уникален външен вид на задната част.
Мощността на RN30 се генерира от 2,0-литров двигател с турбокомпресор, в процес на разработване от Hyundai за серийните модели N, усъвършенстван с по-голям турбокомпресор, за да увеличава налягането при пълно натискане на газта. RN30 разчита на 380 к.с. и максимален въртящ момент от 451 Нм.
Впечатляващият въртящ момент се постига от трансмисия с двоен мокър съединител (DCT), която предоставя по-бързи реакции при смяна на предавките и директно свързване, за да осигури динамично ускорение. Задвижващи са и четирите колела. Усъвършенстваният електронен диференциал с ограничено приплъзване (eLSD) гарантира, че всяко колело получава достатъчно въртящ момент, като измерва задвижващата сила на гумите.
![](https://m.netinfo.bg/media/images/26869/26869875/685-395-hyundai-rn30.jpg)
Vesti.bg
При разработване на RN30, специалистите на Hyundai са използвали установиха нов подход към намаляване на теглото и снижаване на центъра на тежестта. Вместо да използва полимер, усилен с карбонови влакна (CFRP), типичен за повечето високодинамични автомобили, Hyundai разчупва стереотипа с напълно нови, високодинамични, пластмасови материали, разработени в сътрудничество с водещата световна химическа компания BASF.
Вътре излишните части са отстранени, а по-тежките части са разположени възможно най-ниско. Центърът на тежестта е допълнително снижен чрез отместване назад и снижаване на седалките, като всички тези елементи се обединяват, за да постигнат ниско тегло, идеално за динамично шофиране.
За да заснемат реакциите на водача и динамичните моменти на пътя или пистата, във всяка А колона има камери, монтирани с карданен механизъм за стабилизиране на изображението, а външна камера е прикрепена към централния вертикален стабилизатор на покрива.
Още новини от Париж:
Skoda Kodiaq и прелестите край него събраха погледите на всички