М акар да е едно от четирите най-силни футболни първенства в Европа, Бундеслигата не може да се похвали с колосалните заплати, които се взимат на Острова. Вратарят на „Манчестър Юнайтед” Давид де Хеа взима по 300 000 паунда седмично (!), като дори не е титуляр. Подобни примери са много във Висшата лига на Англия, но и Роберт Левандовски със своите 22 млн. евро бруто на година не може да се притеснява за бъдещето след футбола. Съотборникът ме Лерой Сане взима 18 млн. евро. Заплащането на Леон Горецка е 10 млн. бруто на година, с 1 млн. по-малко взима Серж Гнабри.
Тези цифри са само една от причините паркингите пред тренировъчните футболни игрища в Европа да са пълни с Rolls-ове, Bentley-та, Ferrari-та и т.н., т.н. Но от миналата година играчите на „Байерн Мюнхен” са електрифицирани от Audi, а само преди дни те получиха 15 бройки от екстремния електрически Audi e-tron GT. При това съвсем безплатно, тъй като Audi е спонсор на отбора. Привилегиите на добрия договор.
Предаването на автомобилите (в конфигурации GT2 и RS GT3) се състоя на Audi Driving Experience Center в Нойбург на Дунав. Част от събитието бяха споменатите вече четирима играчи на клуба, освен други. Звездите на тима имаха възможност да се позабавляват на трасето, водени от вещите съвети на шампиона във Формула Е – Лука ди Граси, и съотборника му Рене Раст.
Електрическият Audi e-tron GT дебютира в България
Задвижването на Audi e-tron GT се осигурява от два PSM електромотора. Предният е с мощност 175 kW, докато задният е 320 kW. Системна мощност е 350 kW (476 к.с.), но функцията Overboost я вдига до 390 kW (530 к.с.) и 630 Нм за 2,5 секунди.
Ако това не е достатъчно, RS e-tron GT предлага сумарна мощност от 440 kW (598 к.с.) и 830 Нм. С Overboost тези параметри скачат до 475 kW (646 к.с.), благодарение на коeто RS ускорява до 100 км/ч за 3,3 секунди.
Цената на Audi e-tron GT quattro в Германия започва от 103 600 евро и стига 192 497 евро за топ изпълнението RS. У нас цената на Audi e-tron GT започва от 206 496 лв. с ДДС, а тази на RS e-tron GT quattro – от 280 452 лв. с ДДС.
В САЩ действат твърдо: създателят на Nikola заплашен от 25 години затвор
Opel създава достъпния компактен клас през 1936 г. с Kadett
Автомобилите, с които собствениците им не могат да се разделят и след 15 години