П оследната версия на модела с дебют през 2016г. е по-популярна от всякога с реализирането на средно 38 000 продажби на месец в световен мащаб през 2017 г.
През 2016 и 2017 г. Sportage надмина продажбите на представителя в сегмент В Rio и се превърна в глобален бестселър на Kia. Убедителните продажби на модела през първите 2 месеца на 2018 г., съответно 36 632 и 32 930 броя, затвърждават позицията му на лидер в гамата на южно-корейския авто-производител.
Kia Sportage дебютира през 1991 г. на автосалона в Токио. Моделът постигна продажби от 500 000 бройки.
След 7-годишен цикъл на производство, продажбите на второ поколение възлизат на 1 223 776 броя в международен мащаб. Трето поколение от модела надхвърли 1 милион продажби по света само за 4 години от лансирането му.
Четвърто поколение Sportage е носител на престижни и международно признати награди за дизайн, като iF Design и red dot.
BMW спира за година бензиновите „седмици“ в Европа
Няма „Дизелгейт”, няма „Мънкигейт”, шефът на Volkswagen прибра милиони