Два нови двигателя за фейслифта на Kia Optima

Пламен Георгиев,
defaultimg

netinfo

О бновената Kia Optima вече се предлага с изцяло нов U3 дизелов двигател, проектиран да отговори на по-строгите изисквания, поставени от нормата за емисии Euro 6d TEMP. Новият U3 1,6-литров CRDi двигател използва технологията за активен контрол на емисиите – селективна каталитична редукция (SCR) – което спомага за минимизиране количеството въглероден диоксид, прахови частици и емисии на азотни оксиди. Моторът е с мощност от 136 к.с. и 320 Нм.

За първи път Optima ще се предлага с 1,6-литров T-GDi двигател с мощност от 180 к.с. Потребителите ще могат да избират и между 2,0-литров GDi със 163 к.с. и 2,0-литров T-GDi с мощност от 245к.с., който задвижва високоефективната GT версия на Opitma. Новият 1,6-литров T-GDi със 180 к.с. е оборудван със 7-степенна трансмисия и двоен съединител.

Дизайнерите на Кia са направили нужните промени и по екстериора: нов дизайн на предната броня, нови LED стопове, нова форма на предните фарове и фаровете за мъгла. Радиаторната решетка тип „тигров нос“ е с хромирана облицовка, наличен е нов цвят и нов дизайн на 16-,17-, и 18-инчовите алуминиеви джанти.

Воланът на Optima е с нов дизайн, а централната конзола е рамкирана с гланциран хром. Новост в салона на Optima е и осветление около таблото и вратите, което позволява на пътуващите да избират от шест различни цвята или да зададат различен цвят на всеки отделен режим на шофиране. По подразбиране салонното осветление придава зелена светлина в режим Eco, Sport в червено и Smart – синьо.

Германският съд разреши на градовете да забраняват дизеловите автомобили

Електрическият Hyundai Kona ще минава до 470 км

Mazda Skyactive-X: бъдещето на бензиновия двигател? (тест драйв)

Източник на статията: Vesti.bg

Кия Оптима Кия Kia Optoma. Kia