J.D. Power разкри кои марки носят най-голяма емоция

defaultimg

netinfo

П роучването Automotive Performance, Execution and Layout (APEAL) на J.D. Power не се е променило много каро резултати спрямо миналогодишното. За 12-та поредна година №1 е Porsche, следван плътно от BMW. Jaguar и Mercedes-Benz са на ,третото място, а за тях са Land Rover, Lexus и Lincoln

Проучването APEAL измерва вълнението и емоционалната връзка, която един автомобил изгражда със собственика си, както твърди J.D. Тази връзка се оценява на база 77 параметра. Барките и моделите се оценяват на база точки от 1 до 1000.

Проучването е установило, че новите автомобили, оборудвани със модерни системи за безопасност, в това число система за избягване на сблъсък с ниска скорост и система за следене на сляпата точка, имат по-висок APEAL резултат.

Общият рейтинг на индустрията се е увеличил от 798 на 801 точки, което се дължи на лансирането на множество нови модели. Тази година, 22 от 30 нови или фуйслифт модели са получили по-висок резултат спрямо средното за конкретния сегмент.

Лидер отново е Porsche, чиито резултат е нараснал с три точки до 877. На второ място се нарежда BMW с 859 точки, докато Jaguar е трети с 852 точки (-3 спрямо 2015 г.), колкото има и Mercedes-Benz. Volkswagen изпреварва MINI, за да стане най-предно класиралият се масов бранд с 809 точки (12-то място), една повече от MINI.

В долната част на класирането застава Smart (за втора поредна година) със 745 точки, следван (в обратен ред) от Fiat, който има с 10 точки повече (755). Една точка повече има Jeep, а Mitsubishi е преди тях със 770 точки (увеличение от 755).

В отделните сегменти General Motors има шест отличия, следван от Hyundai с пет, BMW и VW с по четири.

Четете още:

Tesla отвори вратите на своята Gigafactory

Германец измина 1,3 млн. км с VW Passat

Източник на статията: Vesti.bg

Porsche Порше J.D. Power